Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
Nou Mathilde, ben blij dat jullie nog lekker gefietst hebben. Erg blij
Vannacht hoorde we steeds onweer in de verte en dachten nou dat komt niet bij ons, helemaal verkeerd gedacht, het werd noodweer, weinig bliksem maar heel veel gedonder, van die zware klappen dat je de grond voelt dreunen en de regen hield niet meer op. Geschokt
Maar gelukkig zijn we toch in slaap gevallen en nu is het veld behoorlijk drassig maar het zonnetje begint te prikken.
Nu zitten we lekker in de voortent aan de koffie met paasbrood, mmmmmmmmmmm lekker. smullen

Gisterenavond bij de buurtjes die achter ons staan een bakkie gedaan, even bijgekletst nadat we elkaar een jaar niet hadden gezien.
Daarna weer lekker naar ons eigen plekkie en tv gekeken. Heb gelijk een antivirus op internet opgezocht, want ik zit hier onbeveiligd te internetten.
Was even een gezoek maar hopelijk heb ik het nu goed gedaan, deze had ik nog nooit gebruikt (avast). Toen ik hem had geinstaleerd moest de pc opnieuw starten en ging daarna uit zichzelf de hele laptop scannen, dat duurde ongeveer 3 kwartier, had ik nog niet eerder met een virusscanner meegemaakt., dat ie uit zichzelf scant.

Denk dat we straks nog wel een lekker stukje kunnen fietsen, temperatuurtje is lekker.
Allemaal nog een fijne dag.
Liefs Ineke.

Op deze foto sta ik helemaal rechts en ben 6 jaar. mijn zus is 8, m'n broer 10, jongste zusje was een paar maanden oud. Mijn moeder was een paar maanden voor de bevalling door mijn vader verlaten.
Dit was de 1e keer dat er zo'n fotograaf thuis kwam en zo'n hele serie foto's maakte.

Hallo Ineke.
Zelf heb ik AVG ook een gratis virusscanprogramma, die scant de pc ook de eerste keer als je hem erop zet.
Toevallig gisteren boven op de pc die ik al een tijdje niet gebruikt had een nieuwere versie van AVG erop gezet.
Het scannen doe ik nu handmatig.

Een tijdje geleden is er iets mis mee gegaan, toen werd er een besturings programma uitgegooit en kon ik niet op de laptop, met mij vele Nederlanders en bedrijven waar het ook bij gebeurt was.
Is ook al eens met andere virusscanprogr. gebeurt.
Avast is ook een heel goede viruscanner.

Leuke foto lieve van jullie gezinnetje, wat lijken je zus en jij veel op elkaar.
Wat zal jouw moeder het zwaar gehad hebben met 4 kinderen en ook nog zo'n kleintje erbij.

Hier heeft het vannacht heel erg geonweerd gebliksemd en gegoten.
We gingen om na 3 uur pas naar bed, ik had de film bodyguard nog nooit gezien die begon pas heel laat.

Fijne camping dagen nog Ineke.
Hoop dat het droog blijft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Leuke foto, Ineke!!

En wat heerlijk dat je man en Hans een paar uur samen doorgebracht hebben, en dat Hans nog bleef lunchen ook!

Ik hoop dat je heel prettige paasdagen hebt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Helma, ben opgelucht dat jij ook een virusscanner hebt die de 1e keer zelf gaat scannen, ik vond het namelijk erg raar.
Denk ook wel dat mijn moeder het zwaar heeft gehad, heb daar alleen nooit iets van gemerkt, vond het heel normaal ook zonder vader, ik wist niet beter. We kregen nieuwe kleren van de sociale dienst, was ik hartstikke trots op, de kinderen op school keken me dan raar aan omdat ze mijn schoenen bv stom vonden, ik vond ze zelf prachtig. Ben altijd hartdstikke gek met m'n moeder geweest, helaas is ze te jong overleden (54). Mis haar nog steeds erg, komt ook natuurlijk omdat ik alleen haar had en geen vader.

Hier staat m'n oma er ook nog bij, m'n moeders moeder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat een leuke foto's Ineke! En wat is je moeder dapper geweest: in die tijd zonder man, daar werd je op aangekeken hoor! Sip Je moeder kijkt zo lief en zichtbaar trots op haar gezin. Jammer, heel jammer dat zij zo vroeg - veel te vroeg - is overleden. Daar zullen jullie wel veel last van gehad hebben.

Mijn motto van: pluk de dag, je weet nooit hoeveel er nog komen, zal jij ook wel hebben, denk ik. Erg blij

Fijne dagen op de camping nog. Tot wanneer blijf je?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 23:53    

Reageer met quote
Zo Mathilde, jij bent ook nog laat op internet zeg.
Mijn moeder was idd zo iemand die er altijd voor je was, als we uit school kwamen was ze er altijd. Van mijn oudere zus hoor ik nu wel eens verhalen dat we erg zielig waren, omdat we geen vader hadden, en ook voor de kerk was het een schande toendertijd. Ikzelf heb daar eigenlijk niets van gemerkt. En later toen we uit huis waren, moesten we elkaar zeker 1x in de week zien,als dat niet zo was dan gingen we kijken, want tel. hadden we toen nog niet.
Gelukkig heeft ze de laatste jaren een hele fijne man ontmoet, die als een vader voor mij was en een lieve opa voor Tom. Helaas is hij ook een paar jaar na mijn moeder overleden, een auto ongeluk. Waarschijnlijk heeft hij in gedachten gezeten en heeft de verkeerde weghelft genomen en werd spookrijder. Kwam onder een vrachtwagen, er werd door verschillende mensen gezegd ( waaronder m'n broer en zussen) dat hij levensmoe was. Nou ik weet wel beter, wij waren degene die het meest met hem omgingen en ik wist zeker dat hij nog plannen had om een huisje in Friesland te kopen bij zijn familie. Het was zo'n lieve man, jammer hoor.

Nu ben ik pas een paar zover dat ik denk, geniet van elke dag, want voor je het weet is het over en uit.
Geniet hier echt op de camping van de rust, nu is het wat drukker ivm Pasen, maar ook wel gezellig met dat kleine grut over het veld.

Het voorseizoen is van 1 april tot 1 juli, maar we gaan 1x in de week naar huis voor de post, de was en gelijk sporten op vrijdagmorgen, ben dan te laat thuis om nog naar de camping te gaan, dan komen we gigantisch in de file, dus zaterdatmorgen weer terug naar de camping.

Jij ook nog een fijne dag, liefs Ineke. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2009 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik zit meestal laat achter de computer, tot Klaas Vaak wenst te komen en dat is altijd maar afwachten met zo'n oud manneke, toch? Lachen

Jij zal het heus wel het beste weten hoor! Als zo'n lieve man 'levensmoe" was, had hij dat in zijn eentje gedaan en niet anderen in gevaar gebracht. Denk ik zo maar. Een fout maken is menselijk en overkomt ons allemaal wel eens. Maar moedwillig een spookrijder worden omdat je zelf levensmoe bent, wil er bij mij toch niet zo gauw in.

Hou je eigen herinneringen maar Ineke!!!

En fijne dagen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2009 17:17    

Reageer met quote
Tirsa schreef:
Leuke foto, Ineke!!

En wat heerlijk dat je man en Hans een paar uur samen doorgebracht hebben, en dat Hans nog bleef lunchen ook!

Ik hoop dat je heel prettige paasdagen hebt!

Hi Mazina,
Leuk dat je m'n zoon Hans noemt ipv Tom, hihihihi.
Kan het me goed voorstellen hoor, je hebt nu wel wat anders aan je hoofd!!!!
Maar ik ben idd hartstikke blij dat ze even met z'n 2 waren, jammer genoeg zijn ze niet geweest met Pasen, maar ja je kan niet alles hebben hé.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2009 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Lieve Ineke.
Wat een mooie foto zo van jullie met oma erbij.

Wat fijn dat je zulke goede fijne herinneringen aan je jeugd en je moeder hebt.
En dat je trots was op je mooie kleren maak toch niet uit waar ze vandaan kwamen.
Nu zijn er zat die bij 2de kans kleren kopen of op marktplaats.

En bewaar ook de goede herinneringen aan haar lieve vriend{man}die haar nog een paar mooie jaren bezorgd heeft.

Ik vind dat je moeder op haar moeder lijkt en een heel lief gezicht heeft en dat jij er heel erg op lijkt.
Jammer dat ze zo jong gestorven is.

Wij proberen ook zoveel mogenlijk te genieten, zolang het nog kan, zeker als je de dood in de ogen heb gekeken.

Kinderen onder elkaar kunnen zo gemeen zijn en spullen waar je zelf zo trots op en blij mee bent afkraken.

Ik weet wel dat mijn moeder in hun armoe voor mij een soort ponchocape gemaakt had, van een warme donkergroenewollen deken, daar ben ik ook mee gepest, heb ik mij er toch niets van aangetrokken want hij was heerlijk warm.

Ik werd door de nonnetjes ook uitgekozen toen ik op de kleuterschool zat, om door de meisjes uit de hogere klassen een jurkje voor mij te laten maken.

Hele fijne tijd op de camping aan het weer zal het niet liggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2009 23:48    

Reageer met quote
Dank je wel Helma voor je lieve berichtje.
Ik ben ook erg blij dat ik veel voor mijn moeder heb kunnen doen, ze was er altijd voor mij en ik was er altijd voor haar.
Het heeft ook heel lang geduurd voor ik over haar kon praten, zeker wel jaren. Ik zocht haar ook, op straat en in de tram, als ik iemand met net zo'n jas zag als zij had, ging ik snel lopen om te kijken of zij het was, dat heb ik heel lang gehad.
Nu denk ik met heel veel liefde aan haar terug en kan er ook beter over praten, hoewel m'n zussen en broer weer hele andere herinneringen hebben aan haar, raar, maar dat hoor je meestal.

De mussen hebben het hier heel erg druk met brood van elkaar afpikken, ze maken een kabaal van jewelste, grappig om naar te kijken.
De meeste campinggasten die hier met de Pasen stonden zijn al weer weg, dus lekker weer wat rustiger.
Het is nu nog bewolkt, maar het zonnetje zit al te prikken, we zitten nu in de voortent daar is het lekker warm.

Voor allemaal nog een fijne dag.
Liefs Ineke
.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 apr 2009 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Helemaal waar Ineke: geniet van elke dag, want voor je het weet is het over en uit.

Fijn dat je zulke fijne herinneringen aan vroeger hebt!

Een fijne avond, en voor straks: slaap lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2009 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 18 van 707