Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Gelukkig dat het gezellig was bij jullie zoon en dat je niet te lang gebleven bent.
Nog mooi op tijd om voor hun trouwdag de familiebanden weer wat aan te halen en dat jou Jan zich ook schikt.
Lekker he een nieuwe fiets.
Wij hebben vorig jaar ook nieuwe gekocht en fietsen de wereld uit.
Veel plezier op de camping dit weekend.
groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2009 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Lunafloor, ja ik denk ook dat het beter is om maar niet te lang te blijven. En ik hoor nu ook steeds meer dat kinderen als ze wat ouder worden botsen met hun moeder of vader. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, maar daarentegen Jan weer wel met z'n ouders. Maar nooit zo erg als wij nu hadden met Tom.

@Coby, ik moet erg wennen aan die nieuwe fietst, we hadden van die toerfietsen met 21 versnellingen en nu meer een stads-toerfiets met 8 versnellingen, gaat allemaal net wat zwaarder. Maar wel beter dat je meer rechtop kan zitten.

Het weer ziet er niet zo mooi uit als gisteren, maar hopelijk knapt het nog op.
Nog even een bakkie en dan gaan we naar de camping tot donderdag.
Allemaal een fijn weekend,
liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 apr 2009 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Goh, wat goed dat jullie een heel redelijk bezoek hadden bij Tom en Anita. Ik hoop dat deze trend zich voortzet!

Een fijne dag! Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2009 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Hele fijne paasdagen met zijn allen. Het belangrijste is niet dat alles perfect is maar dat iedereen er onstpannen van kan genieten.
Niet zo stressen dus als bovenstaande paashaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 apr 2009 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hele fijne zonnige paasdagen Ineke.
Op de camping.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2009 20:16    

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Vanmorgen kwam Tom koffie drinken, ik moest sporten en hij bleef tot ik weer thuis kwam.
Dat hield dus in dat Jan en Tom een paar uur met z'n tweeén waren, ik ging met een raar gevoel sporten.
Maar wonder boven wonder was Tom er nog toen ik weer thuis kwam, we hebben samen lekker geluncht en daarna is hij naar huis gegaan en wij zijn nog even boodschappen op de fietst gaan doen.
Jan zei dat ze het alleen maar over koetjes en kalfjes hadden gehad, nou ik ben heel erg opgelucht hoor.

Morgenochtend na de koffie gaan we weer naar de camping en natuurlijk hopen we dat het weer net zo mooi wordt als vandaag voor iedereen. Vanavond hadden we alleen een behoorlijk onweer hier, dan ben ik toch maar weer even blij dat ik nu even niet in de caravan zit.

Nou ik wens iedereen hele fijne paasdagen.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2009 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
Hallo allemaal,
Vanmorgen kwam Tom koffie drinken, ik moest sporten en hij bleef tot ik weer thuis kwam.
Dat hield dus in dat Jan en Tom een paar uur met z'n tweeén waren, ik ging met een raar gevoel sporten.
Maar wonder boven wonder was Tom er nog toen ik weer thuis kwam, we hebben samen lekker geluncht en daarna is hij naar huis gegaan en wij zijn nog even boodschappen op de fietst gaan doen.
Jan zei dat ze het alleen maar over koetjes en kalfjes hadden gehad, nou ik ben heel erg opgelucht hoor.

Morgenochtend na de koffie gaan we weer naar de camping en natuurlijk hopen we dat het weer net zo mooi wordt als vandaag voor iedereen. Vanavond hadden we alleen een behoorlijk onweer hier, dan ben ik toch maar weer even blij dat ik nu even niet in de caravan zit.

Nou ik wens iedereen hele fijne paasdagen.
Liefs Ineke.

Fijn dat Tom de weg naar jullie weer terug gevonden heeft Ineke.
Kan mij voorstellen dat je met een dubbel gevoel ging sporten.
Ik ben heel blij dat het tussen Jan en Tom in die tussentijd goed gegaan is.
Hoop dat het zo blijft en dat wat er dwars gezeten heeft verleden tijd is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2009 23:39    

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Vanmorgen na de koffie weer naar de camping, was toch nog behoorlijk druk op de weg, maar gelukkig niet zoveel vrachtwagens.
We kwamen aan met stralend weer, gauw korte broek aan en t-shirt, lekker buiten broodje eten.
En toen betrok het en ging helaas regenen, temperatuur is nog lekker nu, alleen geen zonnetje maar op het moment wel droog.
Tom wist nog niet of ze met Pasen kwamen, lag er aan hoe Anita zich voelde, dus dat zien we wel.
Komen ze wel is het goed, komen ze niet ook goed.
Geen verplichting heb ik gezegd.
Het is gezellig druk nu op de camping, we staan nu onegeveer met z'n 11, dan is de camping bijna voor de helft bezet.
Heb nu poulet op staan en maak voor morgen een lekker pannetje tomatensoep, alleen zonder balletjes, vergeten mee te nemen.
Allemaal nog een fijne avond.

@Helma,
ja dat hoop ik zeker,dat het weer goed blijft!!!!
Ik ga er gewoon weer van genieten.

Liefs Ineke.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 apr 2009 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Joh, wat fijn dat Tom geweest is. En dat je internet op de camping hebt, wat gezellig. Hier hebben we geen spatje regen gehad, alleen maar mooi weer. We zijn naar Abcoude wezen fietsen. Leuk tochtje. Lachen

Fijn weekend! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 0:24    

Reageer met quote
Nou Mathilde, ben blij dat jullie nog lekker gefietst hebben. Erg blij
Vannacht hoorde we steeds onweer in de verte en dachten nou dat komt niet bij ons, helemaal verkeerd gedacht, het werd noodweer, weinig bliksem maar heel veel gedonder, van die zware klappen dat je de grond voelt dreunen en de regen hield niet meer op. Geschokt
Maar gelukkig zijn we toch in slaap gevallen en nu is het veld behoorlijk drassig maar het zonnetje begint te prikken.
Nu zitten we lekker in de voortent aan de koffie met paasbrood, mmmmmmmmmmm lekker. smullen

Gisterenavond bij de buurtjes die achter ons staan een bakkie gedaan, even bijgekletst nadat we elkaar een jaar niet hadden gezien.
Daarna weer lekker naar ons eigen plekkie en tv gekeken. Heb gelijk een antivirus op internet opgezocht, want ik zit hier onbeveiligd te internetten.
Was even een gezoek maar hopelijk heb ik het nu goed gedaan, deze had ik nog nooit gebruikt (avast). Toen ik hem had geinstaleerd moest de pc opnieuw starten en ging daarna uit zichzelf de hele laptop scannen, dat duurde ongeveer 3 kwartier, had ik nog niet eerder met een virusscanner meegemaakt., dat ie uit zichzelf scant.

Denk dat we straks nog wel een lekker stukje kunnen fietsen, temperatuurtje is lekker.
Allemaal nog een fijne dag.
Liefs Ineke.

Op deze foto sta ik helemaal rechts en ben 6 jaar. mijn zus is 8, m'n broer 10, jongste zusje was een paar maanden oud. Mijn moeder was een paar maanden voor de bevalling door mijn vader verlaten.
Dit was de 1e keer dat er zo'n fotograaf thuis kwam en zo'n hele serie foto's maakte.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2009 11:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 17 van 707