Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ze willen jullie op hun trouwdag er vast en zeker bijhebben.
Weet je de datum al?Of gaan jullie zo wie zo niet?
Het ligt allemaal gevoelig merk ik wel aan jou en daar zul je je reden wel voor hebben.
Groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2009 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Je bent al lekker met jullie caravan bezig. Ooh, wat zou het heerlijk zijn, als het eindelijk eens ècht lente zou worden!! Bye (Nederlands=Dag)

Fijne dag verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2009 14:55    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Coby, ja ik denk ook dat ie ons er bij wil hebben, we zijn zo'n beetje de enigste directe familie van hem, hij is namelijk onze enigste zoon. Als het aan mij had gelegen hadden we meer kinderen gehad, maar helaas wou Jan geen kinderen meer, zag geen toekomst voor meer kinderen. Het enigste wat ik dan had kunnen doen was scheiden. Maar dat doe je niet als je van elkaar houd toch. Of wat vriendinnen zeiden: "dan vergeet je toch gewoon de pil", Nee dat ook niet, kinderen moet je samen willen.
Tom en Anita gaan in September trouwen, exacte datum weet ik niet.

@Mazina, ja van mij mag de lente ook beginnen, als het goed is gaat het volgende week beter weer worden. Ik denk dat we dinsdag weer naar de camping gaan en dan de voortent op gaan zetten, Jan heeft het er lekker druk mee om alles uit de box weer in de auto te leggen, auto is weer afgeladen.

Vandaag naar de braderie in Amstelveen-centrum geweest, was een lekker zonnetje.
Het was er erg gezellig, leuke dingen voor de kleintjes en allerlei soorten kraampjes.
Heb nieuwe slippers gekocht van Birkenstock, was goedkoper dan in de winkel en ook twee doosjes met mooie aardbeien lekker voor in de yoghurt.
Er stonden ook allerlei kraampjes met lekker eten, we hebben Bara met kip gegeten (Surinaams), en gelijk een pot sambal daar meegenomen, het was vreselijk lekker.

Vanavond lekker zelfgemaakte kippensoep gegeten met stokbrood, ben weer helemaal voldaan.

Allemaal nog een fijne avond.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2009 20:05    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Inderdaad kinderen moet je samen willen.
Mijn vader had ook geen kinderen meer willen hebben en mijn moeder heeft hem dus een rad voor ogen gedraaid en zo ben ik dan toch na zeven jaar nog gekomen.
Nu moet ik zeggen dat ik de liefste vader gehad heb die je je maar kunt bedenken hoor.
Hij zei altijd:"Wat je niet hebt, daar heb je ook geen liefde voor, maar als ze er zijn kun je ze wel opvreten" dat is mijn geluk geweest.
Mijn zus is dus zeven jaar ouder als ik en tussen ons is het nooit goed geweest, ze was altijd jaloers, omdat ik zoveel aandacht kreeg.Nadat mijn moeder overleden is, hebben we geen contact meer met elkaar en ik mis haar nooit.
Soms zien we elkaar bij een begravenis van een familielid en daar blijft het bij.
Families zitten soms raar in elkaar.
Groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 11:32    

Reageer met quote
Hallo Coby,
Wat kan het raar lopen zeg, dat je zus zo jaloers was, kan ik me niet voorstellen.
En nu helemaal geen contact meer met haar, mis je het helemaal niet?

Mijn oudere zus was 8 jaar, toen ze een zusje op haar verjaardag kreeg, zij hebben altijd een speciale band met elkaar gehad, dat gevoel had ik niet, maar gelukkig ook niet jaloers. Ik heb ook jaren haast geen contact gehad met m'n broer en zussen, ook nadat m'n moeder was overleden, geen ruzie maar om de een of andere manier klikte het niet meer.
Maar gelukkig is dat nadat ik borstkanker heb gehad allemaal weer helemaal goed geworden en ik zou ze echt niet meer willen missen, ben heel erg blij met ze. Ik kijk ook met een heel andere blik op het leven nu.
Maar je hebt gelijk hoor, families zitten soms raar in elkaar.

Nog een fijne dag,
Liefs Ineke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Jammer, een kind als je er meer had willen hebben. Maar ja, kinderen krijg je samen, en dan moet je er allebei voor 100% achterstaan.

Wat lopen die Birkenstocks lekker hë?
Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 11:48    

Reageer met quote
Hoi Mazina,
ja joh, ze lopen super lekker voor in huis, een paar keer riempjes bijstellen en gaan met die banaan.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 11:56    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nee, ik mis mijn zus helemaal niet, omdat ik in haar ogen nooit iets goeds kon doen.
Mijn zus had een verhouding met mijn baas, de huisarts, waar ik na haar ben gaan werken.
Iedereen in het dorp was daarvan op de hoogte, zelfs haar eigen man.Nu kon mijn baas er wel een liefje op na houden, want hij was miljonair, maar ik vond dat lastig omdat ze mij ervan verdacht dat ik ook wat met hem had en vecht daar dan maar eens tegen.
Haar man nam het met de normen en waarden ook niet zo nauw.
Nee, ik ben blij, dat ik van dat stelletje af ben hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 11:58    

Reageer met quote
ja, nu begrijp ik het!!!!!
Verschrikkelijk zeg dat soort mensen, dat ze zo kunnen leven, dat begrijp ik niet hoor.
En dan ook nog denken dat JIJ ook wat met hem hebt. Niet te geloven zeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 12:22    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mijn baas had meerdere liefjes in de negen jaar dat ik voor hem gewerkt heb, maar mijn zus was nummer 1.
Ze kon mij vertellen dat als zijn vrouw en haar man dood waren, ze samen verder gingen en dat zij mevr. Poshumus werd.
Het trieste voorval doet zich voor dat mijn baas al op 62 jarige leeftijd gestorven is en de rest nog allemaal leeft.
Hij had zelf een hele lieve, knappe vrouw.
Ik heb zijn gedrag dan ook altijd als ziekelijk ervaren.
Ik heb er trouwens een prima baas aan gehad, hij respecteerde mijn standpunt dat ik er alleen voor het werk was.
Ik kon het heel goed met zijn vrouw vinden.
In die tijd had je nog avonddiensten en zondagdiensten en daarom woonde ik intern en had mijn eigen kamer.
Het dienstmeisje woonde ook intern, dus we hebben veel lol gehad.
Als apotherass, mocht ik niet met het dienstmeisje om gaan, maar daar heb ik me nooit iets van aan getrokken, dat was wel een schok in die tijd.
Wat is het nu allemaal anders he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 13:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 15 van 707