Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Japiekrekel's dagboek.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 705, 706, 707  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Lieve Ineke.
Hopelijk reageert Jan op de nieuwe medicijnen goed is altijd weer even afwachten.

Het weer is nu echt maarts ene moment schijnt de zon en het andere moment stormt en regent het.

Lijkt een beetje op jouw leventje nu, heel veel sterkte ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.

Wij hebben het hier met een broer van mij en mijn moeder meegemaakt.

Mijn moeder heeft daar jaren heel veel verdriet van gehad en is gestorven zonder dat mijn broer nog bij haar gekomen is.
Zelfs niet om haar de laatste eer te bewijzen.
Is nooit meer goed te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2009 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lieve Helma, wat verschrikkelijk van je broer dat hij geen afscheid van je moeder heeft genomen.
Vreselijk voor haar.
Kan me niet voorstellen dat je broer zich daar goed over voelt, geen afscheid van je moeder nemen als ze sterft, wat zal dat knagen bij hem.
Heb jij wel contact met je broer?
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2009 0:21    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Japiekrekel schreef:
Lieve Helma, wat verschrikkelijk van je broer dat hij geen afscheid van je moeder heeft genomen.
Vreselijk voor haar.
Kan me niet voorstellen dat je broer zich daar goed over voelt, geen afscheid van je moeder nemen als ze sterft, wat zal dat knagen bij hem.
Heb jij wel contact met je broer?
Liefs Ineke.

Er knaagt niets bij mijn broer, wij hebben er ook niet echt contact meer mee.
Hij zit er niet mee ik veel meer, heb het nu wel van mij afgezet.

Als we elkaar op een motortreffen tegen komen zeggen we elkaar gedag, meer niet is meer beleefdheid.

Hans en ik hebben geprobeerd om te bemiddelen tussen hem en onze moeder, maar zijn bij hem de deur gewezen.

Dat zegt al genoeg hoe hij is, hij is ook die jaren dat hij niet meer bij ma kwam ook niet meer bij ons geweest.
Is nu al bijna 5 jaar.
Liefs Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2009 0:34    

Reageer met quote
Hoi Helma,
Jeetje zeg 5 jaar, dat is geen kattepis Geschokt .
Dan heb je ook eigenlijk wel het gevoel, het kan niet anders. Toch blijft het je broer ondanks alles, heel erg naar hoor.
Heel vernederend als je probeert goed te doen en je word bij de deur al afgewezen.
En dan ook nog allebei motorgek, kom je elkaar toch nog een keertje tegen, maar daar blijft het dan ook bij.
Heb je nog meer broers en zussen?

Op het moment is het hier droog, hopelijk kan ik straks op de fietst met Jan boodschappen doen en anders maar lekker lopen onder de plu.
Hoop dat je een fijne dag hebt Helma.
Liefs Ineke. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 mrt 2009 11:44    

Reageer met quote
Hallo,
Moest gisteren steeds denken, vanavond moet ik Tom maar eens bellen, vragen hoe het met hem gaat.
Zegt Jan ineens gisteravond, ik ga Tom even bellen, ik wist niet wat ik hoorde, doet ie nooit.
Dus hij bellen en even gekletst, toen vroeg Tom of ik er ook was, dus ook even met mij gekletst, hij zei dat ie overdag ook had zitten denken, ga vanavond even m'n ouders bellen.
Hij vroeg ook aan mij of Pa nog met vragen zat en als dat zo was dat ie dat best wel mocht zeggen.
Nou het klinkt steeds positiever.

Vanavond weer een keer wezen wegen bij de Weight Watchers, was al een paar weken niet geweest en er was gelukkig 0.5kg af. Zit nu weer binnen de 2 kilo die ik boven m'n streef mag. Maar moet er wel aan trekken om het zo te houden. We hebben een nieuwe leidster en ik dacht kom ik blijf weer een keertje voor het verhaaltje, maar dat viel een beetje tegen, dus volgende keer alleen maar even wegen.

Trusten voor allemaal.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2009 0:47    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Geweldig, dat je man jullie jullie gebeld heeft en dat jullie allebei met hem gesproken hebben! Goh, zou alles toch nog ten goede keren?

Goed hoor, op de fiets naar de psych. ja, wennen aan nieuwe medicijnen is altijd een klus! Ik hoop dat alle goed verloopt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2009 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat positief allemaal, probeer dat vast te houden en op te bouwen, dat zal je veel verloren energie geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2009 15:20    

Reageer met quote
@Coby, we gaan ons best zeker weer doen, om het zolang mogelijk weer goed te houden!!!!

@Mazina, ik ben behoorlijk positief op het moment over Tom en Jan. Maar we moeten ons niet overhaasten.

Vanmorgen ook weer op de fietst naar het sporten, viel vies tegen, veel windstoten, kwam af en toe niet vooruit en dan daarna ook nog sporten. Dat was weer erg zwaar, kan ook niet alles meedoen, probeer zoveel mogelijk. Toch wel een goed gevoel hoor.

Bedankt voor jullie reactie.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2009 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik ben heel blij voor je, Ineke. Maar je hebt gelijk als je zegt niet overhaasten. Lachen

Fijn weekend!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2009 0:31    

Reageer met quote
@Mathilde, Nee dat doen we zeker niet.

Vandaag moesten we de caravan naar de camping brengen, het weer was niet erg best, vanmiddag kwam het zonnetje wel even te voorschijn.

De campingbaas zet de caravan altijd met zijn tractor op z'n plek, super de luxe en dat op een mini camping.
Als we dat zelf moeten doen zijn we best wel een tijdje bezig en soms lukt het ook niet met z'n twee.
Dan even afstellen dat ie waterpas staat, anders loopt het niet zo lekker binnen, of lig je schuin in je bed.
Dat hebben we wel eens gehad op een tussenstop met vakantie, we stonden op zo'n rot plek en we kregen hem niet waterpas, toen dachten we nou voor 1 nachtje kan het wel, slaapt echt niet lekker hoor.
Toen nog even de boodschappen ingeruimd (3 kratten vol)en het linnengoed, Jan is in de tussentijd buiten aan het rommelen, met z'n twee binnen rommelen gaat fout, loop je mekaar in de weg.

Van de week wordt het beter weer en gaan we er weer heen, dan nemen we gelijk de fietsen mee en de voortent, als het dan lekker weer is kan de voortent erop, ook weer zo'n leuke klus.

Tom belde ook nog vanavond om te vragen hoe het was gegaan met de caravan. En vertelde hij dat ze naar een winkel waren geweest om te kijken naar kleding voor hun trouwdag, ze gaan kleding huren.
Hij zei ook nog dat we best wel langs mochten komen, maar eigenlijk wil ik nog even wachten. Niets overhaasten!!

Nou even alle klokken vooruit zetten en dan lekker naar bed.
Trusten voor straks en een fijne zondag.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2009 0:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 705, 706, 707  Volgende
Pagina 14 van 707