Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Januari sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ziet er goed uit tot nu toe - een hoop groene vakjes! Het begin is er. Eens kijken hoe we er eind januari voor staan! Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Wauw we zijn samen al 13 kg afgevallen. Gaat goed met ons. Morgen voer ik mijn gewicht in en ik verwacht wel een groen vakje.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 21:00    
Vrouw Weeggegevens   reizigster
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes! Mijn beginnetje is er! Gisteren had ik het moeilijker dan normaal. Had echt trek in zoetigheid. Toch redelijk sterk gebleven door afleiding te zoeken... heb meer moeite om het ritme en de structuur vast te houden in het weekend... hoe doen jullie dat?(idee is om bij start van het lijnen zo lang mogelijk streng te zijn, (geen snoep geen alcohol) en pas na een tijdje aten toe een cheatday in te voeren.
Groetjes, reiziger

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@reizigster - dat werkt denk ik het beste: consequent geen snoep ( en andere slechte dingen) zodat je daar de goede mindest hebt/krijgt en tegen jezelf kunt zeggen: Nee, dit ga ik niet pakken (tenzij je er van tevoren had bedacht dat je vanwege een feestje of zo één wijntje zou pakken b.v. ) Gelijktijdig dan wel op goede/gezonde voeding letten en je niet uithongeren zodat je op een gegeven moment doorslaat. Schouderklopje dat je sterk bent gebleven gisteren! In het begin is het het moeilijkst!
Je bent al eerder veel afgevallen. Hoe heb je dat toen gedaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Heel veel succes iedereen

@reizigster hier heb ik van het weekend wel fast food gegeten maar daar wil ik eigenlijk ook vanaf. Ik had weer een excuus van maar ik heb veel gesport deze week dus kan wel. Maar daarna voelde ik me toch klote om het zo te zeggen dat ik het weer ingenomen had. Ik dronk af en toe wat in de weekenden en daar ben ik nu ook mee gestopt. Wil niet dat mijn harde werken in de sportschool teniet word gedaan door de suikers in de alcohol.

Zelf ben ik wel tevreden met mijn vakje. Ik ga wel nu 1x per week wegen want meerdere keren doet mij niet goed merk ik.

Heb nog 2 weken om 2 kilo af te vallen voor mijn streefgewicht van dit sprintje hoop dat ik die red. Ik ga mijn best doen

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 8:59    
Vrouw Weeggegevens   reizigster
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hetzelfde wat ik nu doe: veel water drinken, gezond eten, bewegen, geen alcohol, geen overdreven snoeperijen. En oh ja in plaats van yoghurt met cruesli een grapefruit. Als ik veel trek had in bijv een patatje dit een keer inplannen als maaltijd ipv als tussendoortje. En hulp van de wegvluchten dus. De sprinters helpen me enorm!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
de knop is hier ook om...water drinken is nog even een dingetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 11:30    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Wauw we zijn samen al 13 kg afgevallen. Gaat goed met ons. Morgen voer ik mijn gewicht in en ik verwacht wel een groen vakje.

3 dagen later al bijna het dubbele! Het gaat super zo met z'n allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 20:56    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
de knop is hier ook om...water drinken is nog even een dingetje

Ik heb online druppels gekocht met een smaakje op stevia basis dus die kan ik In het water doen.

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 21:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
water zelf geen moeite maar ik vergeet het gewoon
af en toe zet ik een pot thee met citroen en gember die ik koud laat worden en dat drink ik dan wel op
moet weer even de regelmaat terug vinden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5