Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Januari sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mees78
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Allemaal de beste wensen!

Mooie stok achter de deur, zo'n sprint Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 14:15    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De beste wensen voor iedereen!!
Ik ben een tijdje hier weg geweest,maar wil het jaar weer wat beter beginnen. Gewoon met kleine stapjes,dus dacht sluit mij o.a. aan bij dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jan 2019 15:04    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
Fijn , een januari sprint !

Daarom heb ik me aangesloten zodat ik kleine doelen kan nastreven .
Succes iedereen !

ps
Op welke dag moeten we ons gewicht doorgeven ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth, dat mag je zelf weten! Wat voor jou het beste uitkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019 20:29    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier ook lekker stukje bij beetje. Ga ook niet heel mijn maaltijd hier neer kwakken,meer waar ik tegen aan loop of wat juist heel goed ging.
Vandaag werd ik uitgenodigd voor kopje koffie met verse appeltaart.Dit doe ik niet elke dag ben er dus op in gegaan, heb dit als mijn lunch beschouwd. Dan heb je niet en je lunch en gebak,maar is dit ipv mijn lunch.
Heb er ook echt van genoten,dus bewuste keuze,maar ook bewust genieten.Dus ik ben tevreden met de dag van vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2019 20:36    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag op hoog tempo vrijzwemmen. Ik heb geprobeerd mijn zoon bij te houden dit is niet helemaal gelukt Lachen
Verder rust en huishouden afwisselen vandaag en morgen

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 15:44    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag wat laat uit bed gekomen, maar desondanks volop aan mijn doelen voor dit jaar gewerkt.

Enkele uren geklust in huis - momenteel proberen we de kelder wat aan kant te krijgen. Morgen gaan we hiermee door. Nu genieten van een rustig avondje in de zetel met een kopje thee. Die thee helpt me mijn drang naar eten wat te onderdrukken.

Wat die drang betreft, heb ik voorlopig nog niet teveel te klagen. Wellicht omdat ik bij deze start erg gemotiveerd ben. Dat is in het verleden al anders geweest. Maar uit ervaring weet ik ook dat voor mij de eerste week vaak eenvoudiger is dan die die daarop volgen. Het zal een kwestie van doorbijten zijn wanneer de drang weer toeslaat.

Prettig weekend allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Alweer een week later in het nieuwe jaar, en nu heb ik pas de routine te pakken de kerstboom is al weg Schaam Schaam( had eigenlijk met 3 koningen gemoeten) woonkamer ziet er ineens weer kaal uit en vandaag heb ik zin om te poetsen en de ramen te wassen, een stuk wandelen met de honden want ik heb de smaak weer te pakken, mijn steps heb ik verhoogd naar 12000 zaterdag had er tegen de 20000 dat is heeeeel erg veel voor mijn doen.
Een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
~mineola , bedankt voor je antwoord !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 14:16    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zo ine, goed bezig met zoveel stappen!!!!

Nou ik ben ook van start, mijn doelen voor januari:
- de 4 weken zomerchallenge van Jasper Alblas (van 2018) doen. dit is koolhydraat arm, maar die voeg ik lekker wel weer toe bij het avond eten en in het weekend want anders krijg ik vreetbuien (weet ik uit ervaring) en hiermee kom ik dagelijks niet boven de 1500Kcal dus moet prima zijn...
- iedere avond 30 tot 40 pagina's lezen in mijn leerboek en als die uit is dan iedere avond diezelfde tijd besteden aan praktijk en examen oefeningen... 29 jan heb ik examen!

Sporten komt er zo dus even niet van maar je kan niet alles in 1 maand doen. Ach, ik ren wel even extra in het weekend achter mijn kinderen aan hahahaha!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 9:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9