Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Hier paar dagen in de lappenmand gezeten.
Wel IF 12:00-20:00 gegeten maar niet geheel KHA.
Dus weer even de puntjes op de I Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik lees zoveel over deze manier dat ik toch wel benieuwd ben of dat voor mij werkt

ik ga voor 16/8 maar zal wel even moeten schuiven
ik heb wel goede ervaring met na 20.00 niets meer eten dus dat zal me niet zwaar vallen
ontbijt opschuiven is wel even een dingetje omdat ik eigenlijk sinds een paar jaar geleerd heb te ontbijten...de meeste dagen zal het wel lukken maar op dinsdag tennis ik en dat ga ik niet op een lege maag doen
10 u ontbijt en 18.00 diner en daar tussen ergen de lunch en een tussendoortje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Succes Dipinini! Ben benieuwd hoe het bevalt.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 dec 2019 15:34    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oei oei oei, onze erste week hier was nog niet zo een groot succes, we zijn samen 3 kg aangekomen Rollende ogen
Excuus was nu Sinterklaas, straks komen de kerstexcuses, maar deze week even gas geven en goed je best doen zodat niemand in januari zwaarder is dan in december!
Dit schrijf ik terwijl ik wel een groen vakje had (sorry, ik wil niemand de les lezen en alleen motiveren!) maar het weekend ging hier ook bepaald niet goed en ik schuif daarom mijn weekdag maar nog even op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 20:45    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog steeds niet echf goed bezig. Me nu vooral aan het richten op mijn eettijden. Dat gaat doed. Minder kolhydraten en of cal bijhouden laat ik even. En dan maar hopen dat ik niet weer aan kom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 20:54    
Moderator

Reageer met quote
2 dagen onderweg en het gaat me goed af Erg blij
vanmorgen wel wat eerder ontbeten aangezien ik moest tennissen maar na vanavond 18.00 uur niets meer op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 dec 2019 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@dipini als je wil afvallen is juist sporten op een nuchtere maag heel effectief. Dat kan je eventueel wel rustig op/afbouwen.
Ik heb het in 1x gedaan en het viel me alles mee. Nu sport ikbijna altijd sochtends voor het ontbijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 8:28    
Moderator

Reageer met quote
Nee niks voor mij...1x een te lage bloedsuikerspiegel gehad en dat voelt niet fijn,ik ging bijna vlak Geschokt op een bakje kwark of yoghurt red ik het en val ik ook af
in 2 dagen ruim een kilo kwijt...is *los vet* oftewel weekendpret die er weer af is maar toch wel lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 9:38    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Bij IF wordt inderdaad sporten op een nuchtere maag aangeraden. Schijnt even te moeten wennen. Als je langer aan het vasten bent schijnen je bloedsuikers ook meer op peil te blijven en grote schommelingen blijven dan weg. Mijn bloedsuikers zijn in ieder geval goed op peil nu en ik heb mijn medicijnen al bijna een jaar niet meer op. Dus ook al van voor IF. Volgens de diabetes verpleegkundige val ik niet meer onder de diabeten maar blijf nog wel op half jaarlijkse controle voor de zekerheid.

Maar Dipinipi gewoon goed naar je lijf blijven luisteren. En als sporten zonder ontbijt niet bevalt dan niet doen.

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Het duurde bij mij 3 weken tot mijn lichaam gewend was aan sporten op nuchtere maag. Nu gaat het heel goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 dec 2019 16:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 8 van 16