Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Morgen-en woensdagavond hebben we ouderavond. Er wordt voor eten gezorgd: één avond patat/pizza en de andere avond Chinees. Ik heb bedacht zelf wat mee te nemen. Is las hier op het forum over kha huzarensalade, dus met bloemkool ipv aardappelen. Ik heb op internet een basisrecept gevonden maar heeft iemand hier misschien nog tips om het ‘op te leuken’?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 17:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen-en woensdagavond hebben we ouderavond. Er wordt voor eten gezorgd: één avond patat/pizza en de andere avond Chinees. Ik heb bedacht zelf wat mee te nemen. Is las hier op het forum over kha huzarensalade, dus met bloemkool ipv aardappelen. Ik heb op internet een basisrecept gevonden maar heeft iemand hier misschien nog tips om het ‘op te leuken’?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Gisteren gegeten smullen
Het enige verschil is eigenlijk bloemkool ipv aardappelen.
Opleuken: zoals je hem normaal ook op zo leuken Erg blij
Augurken (Kesbeke), zilveruitjes, gekookte eitjes, rolletjes vleeswaren, etc etc

Like:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 19:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, dat ziet er goed uit! Moet bij mij helaas in een lunchtrommeltje mee maar desondanks wil ik er wat leuks van maken. Het oog wil ook wat. Net al een hapje geproefd...erg lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Astrid26 schreef:
Ik ben nog steeds blij met IF Erg blij
Ik hoef niet perse meer af te vallen, stabiliseren is oké, maar mijn eten gaat zo voortvarend dat er toch nog steeds mondjesmaat iets vanaf gaat.
Ik ben een blij ei ei

Wat lijkt me dat heerlijk om dat punt bereikt te hebben! Theoretisch zou dat over 2 of 3 maanden kunnen als ik alles volgens het boekje doe. Dat laatste is een beetje een punt. Maar goed, ik heb een paar slechte dagen gehad, vandaag gaat het weer goed en nu weer gewoon gewoon doen cq eten Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 20:50    

Reageer met quote
Wat een mazzeltje: 0,5 kg eraf, en dat terwijl het een paar dagen niet zo goed ging met eten! Gisteren nog wel heel goed mijn best gedaan met weinig kcal en 50 minuten hardlopen, maar op een minnetje had ik niet meer gehoopt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Wat een goed bericht Sasa Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De huzarensalade ziet er echt goed uit! Leuk idee bloemkool inplaats vanaardappelen.

Hier de afgelopendagen me echt overal aan gehouden maartot nog toe alleen aar aangekomen. Hoop dat dat de komende dagen nog rechttrekt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 14:58    

Reageer met quote
Wat went je lichaam steeds meer aan de periodes zonder eten! Ik had vandaag om 12 uur wat havermoutpap met fruit op. Het was de bedoeling om om 14 uur een boterham te eten maar door drukte op het werk werd het 16 uur. Dus tot later in de middag op één bord pap geleefd, maar dat gaat gewoon heel prima! Daar verbaas ik me eigenlijk dan ook weer over. Vanavond om 19 uur nog een vegetarische maaltijd en wat magere yoghurt en dat was het dan. Dat is echt veel minder dan ik eerder at met alle tussendoortjes. En het is goed vol te houden!

Hardlopen gaat inmiddels ook weer goed nadat ik in het begin, na mijn start met IF, even een poosje wat problemen had om vol te houden. Nu maandag 50 minuten gelopen, en dat ging heel lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2019 22:49    

Reageer met quote
Dubbel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2019 22:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16