Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
gisteren trouwens uitdagende avond gehad. ik had repetitieavond van m'n koor en we zouden naderhand toasten op het nieuwe jaar met champagne. en vaak komen er dan chippies en nootjes op tafel. net als gisteren natuurlijk.
ik kwam tot het volgende compromis: mini champagne (2 slokken die ik in 4 slokjes op heb) en niks gepakt van de chips en borrelnootjes. ik voelde me kei sterk en was blij toen het op was.
de champagne ietsie spijt van omdat ik dry january probeer. maar ja....

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Als je er maar bewust mee omgaat Iels en een plannetje bedenkt hoe je met zo’n situatie om wilt gaan, dan komt het ook goed. Je mag trots zijn, goed gedaan zo!

Ik zit nu eindelijk weer goed op schema met IF: het is weer ‘gewoon’ geworden. Had afgelopen zondag nog weer (na de feestdagen) de teugels wat laten varen. Ik zal dat voortaan proberen te voorkomen want het werpt me anders weer terug. Hartstikke jammer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 22:21    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Hier ook weer IF op gepakt. Resultaat een mooi groen vakje van 1,7 kilo. Ben er weer blij mee. Eerste groene vak je van dit jaar en dat er nog maar vele mogen volgen. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 15:33    
Vrouw Weeggegevens   snirp
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hehe de aanhouder wint:) na een maand eindelijk weg uit de hield me goed aan eetraam, maar at toch andere dingen met sl die feestdagen.
Nu weer lekker mijn geplande dingen eten en hopen dat gewicht er ietsjes sneller vanaf wil gaan.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 8:22    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik wil ook graag met jullie meedoen.
Ik ben januari 2019 begonnen met if, zonder dat ik wist dat dit zo heette, later hoorde ik pas dat dit dus bestaat als dieet.
Ik was er 20 kilo mee afgevallen, dus het werkte heel goed, na de vakantie in juli, ging het mis, ging weer alles eten en proeven en dat is eigenlijk doorgegaan tot aan oud en nieuw.
Probeerde wel weer in het gareel te komen, maar met veel te veel snoepwerk in huis ging de knop niet meer om.

Zelf doe ik een frame van 17.00 tot 24.00 uur.
En ik doe dus 1 avondmaaltijd, en dat kan alles zijn ook broodmaaltijd, en daarna alleen maar fruit en wat doppinda's op dit moment.
Dit bevalt mij heel erg goed.
En als ik overdag eventueel erg veel honger krijg, neem ik een banaan.
Mijn man doet mee, dus dat scheelt enorm, alleen eet hij overdag wel wat brood en banaan.
Maar goed, hij kan meer hebben dan ik.
Ik moet nog even alles teruglezen van jullie, kwam maar tot bladzijde 4, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zie wel dat jullie met elkaar 10 kg gegroeid zijn, dus nog even een sprintje naar het einde en die 10 kg wegpoetsen.
Iedereen succes met afvallen en/of stabiliseren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Mam - welkom hier op ons “clubje’! Dat is een behoorlijk laat eetraam, tussen 17 en 24 uur! Heeft dat te maken met laat werken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@mamerb, welkom!
@iels999, het beste is echt om niks te eten. Juist als je gaat sporten. Ik sport meestal om 8.30. Mijn eetraam is 12.00-20.00. En.echt dat gaat prima.

Ik heb maar 1 dag gesmokkeld wat eetraam betreft afgelopen weken Namelijk met oud en nieuw.
Verder heb ik me aan IMF gehouden. Wel heb ik veel te veel gegeten ik ben zeker wat aangekkmen. Hoopte deze week wat af te vallen. Maar dat viel gister op de weegschaal behoorlijk tegen. Maar erna was ik sporten en werd ik onafhankelijk weer aangesproken dat ik zo ben afgevallen (niet dus ook over de hele periode nauwelijks). Maar ik wordt echt wel een stuk strakker. Dus vet en spiermasse zijn een ruil aan het doen. En dat is ook positief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 9:21    

Reageer met quote
Dank je, Sasa en Structopaat.

Nee dit late raam is omdat ik, zolang ik niet eet, ook geen honger of trek heb, het wordt bij mij pas moeilijk als ik eenmaal iets heb gegeten.
Vandaar dat ik pas begin met het avondeten met een uitloop over de avond heen.
Maar omdat dat 17/7 is heb ik ruimte als ik wel honger krijg om het een uurtje te vervroegen of nog iets later op de avond wat te nemen.

Ik deed dit eigenlijk vroeger al, toen ik nog slank was, zeg maar 12 jaar geleden, maar toen was het verhaal dat het heel slecht was om je ontbijt enz. over te slaan, en nu is er een naam voor intermittent fasting , haha.
Dus vandaar dat mijn oude gedrag nu mag, en daar ben ik blij mee, want ontbijten was altijd al een crime. Ik zie het bij mijn zonen ook terug, die eten ook geen van allen in de ochtend. En zijn prachtige slanke mannen.

Ik wil hier niet mee zeggen dat ik daardoor dik ben geworden, dat zijn andere oorzaken, waaronder hormonen, stoppen met roken en medicijnen.

Maar het is wel heerlijk, dat een oude gewoonte waar iedereen altijd commentaar op had, nu mag, en het voor mij een stuk makkelijker maakt om te lijnen.

Nu alleen nog afleren dat als ik op vakantie ben geweest, de hele Nederlandse supermarkt weer wil proeven, pfffffffff, want daarna een knop omzetten is best moeilijk.
En ook met intermittent fasting kun je erg aankomen, als je in de avond chips, koek, kaas en worst gaat zitten eten en de snoepjes van de kleinkinderen niet te vergeten hahaha.

Ps; werken doe ik niet meer, alhoewel oppassen op de kleinkinderen best wel werken genoemd mag worden en dat doen we 3 vaste dagen in de week, maar komt vaak wat bij aan uurtjes of nachtjes. Gelukkig werkt mijn man ook niet meer, anders zou ik het niet kunnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
heerlijk....ik zie die weegschaal dagelijks omlaag gaan. maar zo raar dat bij het wegen bij het sporten m'n vetpercentage omhoog was gegaan en m'n spiermassa omlaag. terwijl ik de afgelopen anderhalve maand juist meer ben gaan sporten en nu dus ook afval

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 9:20    

Reageer met quote
Heel raar ja, Iels999

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 13:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16