Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Whaaa dat zie ik nu pas, we zijn samen 20 kg aangekomen Erg blij Erg blij Erg blij

oops Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 23:15    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Haha 20 kilo aangekomen met zijn allen. Hillarisch eigenlijk. Maare tussen kerst en oud en nieuw kom je niet aan he. Wel tussen oud en nieuw en kerst.

Ik ben ook aangekomen. Nu ook ongesteld. Dus geen idee wat het seriues betekend.

Gister is het me niet gelukt aan de tijden houden. Maar bv met kerst wel.

Oja en op de vraag wat ik eet. Ik eet tussen 12 en 20.00 ik eet meestal eerst granola met yoghurt en fruit of jam erna waar ik trek in heb.

Op naar het nieuwe jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
De rode vakjes worden langzaam allemaal groen. Wie weet zijn we aan het eind van dit sprintje weer in balans Lach

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 13:59    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Erg blij
Hier ook veel te veel gegeten met Kerst en mijn feestdagen zijn nog niet voorbij. Nog een paar verjaardagen, etentjes en nieuwjaarsrecepties dus ik word aardig op de proef gesteld de komende tijd. Dat wordt goed plannen. Of hebben jullie nog een briljante tip voor deze lastige dagen?

Ik denk dat DAT de briljante tip is. Goed plannen!!!

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 17:46    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Die 20 kilo zijn er inmiddels nog maar 17. En iedereen is het vasten weer aan het oppakken dus dat gaan er alleen nog maar minder worden. Inderdaad aan het einde van dit sprintje in balans of minder. Daar gaan we voor toch?

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 17:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En nu nog 16 kilo, dan zijn we weer in balans.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
hoi hoi,
ik heb met vandaag bij jullie aangesloten. Ik ben nog maar 3 dagen aan het if-en. het is ff erin komen en 's morgens vind ik het zwaar. zeker tussen half 10 en 12.
Ik eet om 12 uur een gezonde lunch. om ongeveer 3 of 4 uur een gezond tussendoortje (stukje fruit, of snack groente. of evt een volkoren of proteine boterham als mijn lunch of avondeten amper koolhydraten bevat). rond half 6-6 ergens eet ik mijn avondmaaltijd. gezond en khb. Daarna niks meer. alleen als ik die avond gesport heb heb ik het voornemen om daarna een bakje yoghurt met fruit te nemen. of bij het sporten in de ochtend een eiwitrijk ontbijtje (bv gekookt eitje).
ik hoop ten eerste mijn december-kilo's kwijt te raken. en liefst stoom ik nog 5 kilo door. maar of dat binnen die 3 weken if gaat lukken is de vraag. zou wel extreem zijn.

succes allemaal in dit nieuwe jaar!

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is in het begin ook zwaar Lels. Op een gegeven moment went jouw lichaam er aan en gaat het je lukken. En is het niet een gewoonte om na het sporten nog iets te eten? Misschien remt een flink glas water na het sporten je eetlust. Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de IF club Lels Erg blij
Het schijnt dat sporten tijdens de vastenuren juist bijzonder goed is! Ook daar went je lichaam aan. Bij mij duurde dat zo’n 3 weken. Nu is dat echt niet meer zwaar en mijn lichaam presteert net zo goed of misschien zelfs nog wel beter. Heb net een half uur hardgelopen terwijl ik gisteren om 6 uur voor het laatst wat had gegeten. Geen enkel probleem om te doen en achteraf heb ik ook geen trek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
oke, dan ga ik ook ff proberen zonder ontbijt te sporten.

grz
iels999

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 9:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16