Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Intermittent fasting sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Ellen is weer een 12 weken sprint gestart waar ook een prijsje aan zit beschikbaar gesteld door de Dieetwebshop
https://www.weegclub.nl/forum/12-wk-actie-met-prijs-sponsor-www-dieetwebshop-nl-t56489-10.html#2751474

ook wil ik even vermelden dat de weegclub bestaat van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page staat er nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 dec 2019 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ga er weer helemaal voor! Goed op de tijd van mijn eetraam letten en er binnenin ook nog eens een beetje opletten: zo weinig mogelijk suiker en anders goed mijn verstand gebruiken, dus kiezen voor matig en gezond! Hebben jullie ook weer motivatie verzameld om de schouders er goed onder te zetten?

Een goed en succesvol 2020gewenst! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ga er weer voor...de laatste 2 weken echt buiten m'n boekje gegaan maar het was wel lekker en gezellig allemaal
nu weer afkicken Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 22:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn eerste maaltijd om 11 uur is standaard pap van havermout en lijnzaad met amandelmelk en vers fruit. Wat geniet ik daar elke ochtend van! Vanochtend met kaki fruit, smullen!!!

Wat eten jullie zoal op een dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi allemaal,

Allereerst een gelukkig nieuw jaar!!!

Ben duidelijk niet de enige die zijn gewicht vorige week is vergeten in te vullen. Was een beetje de dagen kwijt. Wel de hele week onder de 80 gebleven. Afgelopen dagen weet ik niet. Ik ben een weekend weg geweest.
De 30e op de sportschool wel blij! Ondanks dat ik was aangekomen was ik spieren aangekomen en vet afgevallen. Dat komt echt door het IMF.

Ik ga dus gewoon weer lekker door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 16:07    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Ellen is weer een 12 weken sprint gestart waar ook een prijsje aan zit beschikbaar gesteld door de Dieetwebshop
https://www.weegclub.nl/forum/12-wk-actie-met-prijs-sponsor-www-dieetwebshop-nl-t56489-10.html#2751474

ook wil ik even vermelden dat de weegclub bestaat van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page staat er nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties

Aangemeld en gedoneerd Uitlachen

En ja ik ga er ook weer helemaal voor!!!
Ben zonder ergens op te letten (hier en daar wel een eetraam aangehouden) redelijk ongeschonden door de feestdagen heen gekomen (+0.5kg)
Nu weer redelijk suikervrij de dag door:

ontbijt 11.00 uur:
havermout + water + appel + kaneel + rozijnen
koffie + melk + suiker

tussendoor honger: 1 gekookt ei

lunch 14:00 uur:
1 zakje vega instant noodles van yumyum + 2 bosui + 0.5 cougette + 1 selderijstengel

tussendoor honger: 1 plak kerststol waar geen spijs meer in zat (moest ook op hahaha)

Diner 18.15 uur:
kalkoenfilet (uit diepvries, was nog van de kerst over) + rijst + ui + wittekool (samen opgebakken)
hierna nog een rauwe wortel

vanaf 19.00 uur niets meer.
Heb nu wel weer af en toe dat ik denk honger te hebben, maar daar gaan we nu niet op in. Ben vandaag heel goed bezig vind ik Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 22:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Afgelopen twee weken geen eetraam en niet koolhydaraatarm gegeten. Wel genoten van zowat alles wat niet in het plan past. Dat is dan ook te zien in de rode vakjes. En ik voel het helaas ook aan mijn lijf. Gisteren weer vol goede moed begonnen met zowel binnen mijn eetraam eten en KHA. Het is weer even wennen en ook honger gevoel is weer terug dus dat negeren. Op naar de groene vakjes. Erg blij

Voor iedereen wens ik een prachtig en vooral gezond 2020.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Erg blij
Hier ook veel te veel gegeten met Kerst en mijn feestdagen zijn nog niet voorbij. Nog een paar verjaardagen, etentjes en nieuwjaarsrecepties dus ik word aardig op de proef gesteld de komende tijd. Dat wordt goed plannen. Of hebben jullie nog een briljante tip voor deze lastige dagen?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!

Laatst aangepast door Lizanx op vr 03 jan 2020 22:03, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Whaaa dat zie ik nu pas, we zijn samen 20 kg aangekomen Erg blij Erg blij Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 22:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Whaaa dat zie ik nu pas, we zijn samen 20 kg aangekomen Erg blij Erg blij Erg blij

Werk aan de winkel!!
@Lizanx - van tevoren bedenken wat je wel en niet wilt pakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 22:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16