Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

In november tellen we positieve punten!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier is het nieuwe sprintje:

https://www.weegclub.nl/forum/december-is-een-goede-maand-om-positieve-punten-te-tellen-t56853.html

Je kunt je vast aanmelden!
Maar natuurlijk blijven we hier tot en met 30 november onze novemberpunten tellen. Maar in het nieuwe sprintje kun je alvast je nieuwe doelen en punten plaatsen. Hopelijk doen jullie weer mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 12:39    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik heb me net aangemeld bij het nieuwe sprintje! Ik ben een grote fan van punten tellen! Erg blij

Heel veel plezier gewenst volgende week Geke, fijn dat je er even op uit kunt.

Geke schreef:
Voor het eerst sinds dagen weer iets van zoetigheid. Man man, wat is dat dan zoet zeg, als je het ontwend bent. En toch, wel lekker voor een keer.
Het is nu belangrijk om het hierbij te laten, hier mee om te leren gaan zeg maar. Niet meteen alle remmen los. Af en toe zoiets kunnen nemen, en het dan weer laten.
Ik denk dat dit wel goed gaat, alhoewel ik al merk dat ik al meer zin in zoet krijg (de verslavende werking gaat meteen in, denk ik).
Dan is er nog een uitdaging: manlief heeft kruidnootjes gekocht... Rollende ogen

Misschien jezelf nu een uitdaging stellen om minstens 3 dagen geen zoetigheid meer te eten? Zodat je weet dat de drang naar zoet zich niet weer gaat opbouwen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Menu gemaakt en gevolgd 2 punt.
20 min. Hoepelen 1 punt.
Suikervrije dag 5 punt‼️
Tuin, huishouden, klussen 1 punt per uur. 4 punt.
Huis van zolder tot woon kamer schoongemaakt.
Wandelen 1 punt per 5000 stappen. 8938 1 punt.
13 punt.
Ik ben er. Punten gehaald. Beloning kookboek is al besteld. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 18:41    

Reageer met quote
Anneke wat heerlijk! Gefeliciteerd met je behaalde punten, en veel plezier met dit interessante boek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 18:49    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Ik heb me net aangemeld bij het nieuwe sprintje! Ik ben een grote fan van punten tellen! Erg blij

Heel veel plezier gewenst volgende week Geke, fijn dat je er even op uit kunt.

Geke schreef:
Voor het eerst sinds dagen weer iets van zoetigheid. Man man, wat is dat dan zoet zeg, als je het ontwend bent. En toch, wel lekker voor een keer.
Het is nu belangrijk om het hierbij te laten, hier mee om te leren gaan zeg maar. Niet meteen alle remmen los. Af en toe zoiets kunnen nemen, en het dan weer laten.
Ik denk dat dit wel goed gaat, alhoewel ik al merk dat ik al meer zin in zoet krijg (de verslavende werking gaat meteen in, denk ik).
Dan is er nog een uitdaging: manlief heeft kruidnootjes gekocht... Rollende ogen

Misschien jezelf nu een uitdaging stellen om minstens 3 dagen geen zoetigheid meer te eten? Zodat je weet dat de drang naar zoet zich niet weer gaat opbouwen...

Dankjewel Kordiya. ja het lijkt ons heerlijk om nog eventjes weg te gaan. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en wat was dat heerlijk.

Jouw tip om het drie dagen zonder zoet te doen vind ik een hele goede! Uit ervaring weet ik dat het zó makkelijk gaat om het zoet ineens weer als gewoon te beschouwen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ga mijn punten niet halen deze maand, ik ben heel erg blij met sommige dingen die ik heb bereikt terwijl anderen niet gelukt zijn. Er moet meer dageijkse regelmaat in komen. Ik ben echt een emotie eter, en deze week ging het allemaal even niet zo goed, dus slecht gegeten, niet gesport, geen fruit en geen zin in studerem. Een naast familielid is overleden en ik kan niet terug naar Nederland, er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er wel of niet mag met Kerst hier. Ik mis mijn studerende kinderen verschrikkelijk omdat ik ze niet kan zien door de afgesloten regios, waardoor we niet zo maar mogen reizen. Ik heb hoop dat we met Kerst allemaal naar huis kunnen, zodat we het samen kunnen vieren .

Ik zie dat jullie allemaal al een speer gaan, hartstikke goed!

Ik moet nog 39 punten in 4 dagen dus dat is onthaalbaar, of ik moet echt als een idioot gaan studeren en spoten de komende dagen, hahaha.

1 stukje chocola per dag 13/30
1 les Sportschool of min. 45 minuten cardio 24/20
1 uur wandelen per dag 23/30
2 stuks fruit per dag 13/30
Half uur studie per dag ( 1 punt per half uur) 27/30

Totaal 101/140

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 18:16    

Reageer met quote
Sophie, wat een narigheid allemaal bij jou. ja, er is zoveel onzekerheid nu.

Wat ik heel positief aan jouw verhaal vind, is dat je echt wel wat hebt ontdekt deze maand! Waar liggen jouw valkuilen, en hoe kun je dat eventueel aanpakken. Ik zie dat je je ook al hebt aangemeld voor het vervolgsprintje. Super!

Is het ook een idee dat je toch nog dit weekend wat punten probeert te halen?
Natuurlijk ligt het voor de hand om nu de handdoek in de ring te gooien, dinsdag begin je wel met de nieuwe maand en de nieuwe sprint.
Maar je kunt jezelf misschien ook uitdagen om bijvoorbeeld op 110 punten uit te komen? Dat is de komende drie dagen drie punten per dag. Volgens mij moet dat lukken, of niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 20:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag:

geen suiker - gelukt, 26/30
geen bloem - gelukt, 26/30
vier eetmomenten per dag - gelukt 24/30
yoga of rustmoment, gelukt 16/20
huishoudelijke taak:Nee 15/20

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie schreef:
Ik ben echt een emotie eter, en deze week ging het allemaal even niet zo goed, dus slecht gegeten, niet gesport, geen fruit en geen zin in studerem. Een naast familielid is overleden en ik kan niet terug naar Nederland, er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er wel of niet mag met Kerst hier. Ik mis mijn studerende kinderen verschrikkelijk omdat ik ze niet kan zien door de afgesloten regios, waardoor we niet zo maar mogen reizen. Ik heb hoop dat we met Kerst allemaal naar huis kunnen, zodat we het samen kunnen vieren .

1 stukje chocola per dag 13/30
1 les Sportschool of min. 45 minuten cardio 24/20
1 uur wandelen per dag 23/30
2 stuks fruit per dag 13/30
Half uur studie per dag ( 1 punt per half uur) 27/30

Totaal 101/140

Wat naar voor je Sophie.

Goed idee van Geke om je uit te dagen om dit weekend toch nog wat puntjes te halen.

Je hebt toch het doel van de sportschool / cardio heel goed nagestreefd en ook het wandelen en de studie: bijna perfect! Daar mag je heel tevreden over zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 21:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 15 van 17