Auteur |
Bericht |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39884 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal.
Ik had mezelf vrijaf gegeven voor vandaag, maar ik heb me suf gewerkt en het lijkt of ik "niks" gedaan heb. Heel frustrerend, dus ik geef mezelf toch een punt voor vandaag.
1/30
Die vrije dag bewaar ik voor als het een keer helemaal niet lukt om wat te doen/weg te gooien/anderzijds spullen die het huis verlaten...
Ben overigens wel blij met mijn nieuwe - lage - gewicht. Ik wil heel 2021 niet boven de 70 kilo uit komen... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 16:26 |
|
 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 5824 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Nou ik heb geen punt verdiend vandaag. Niet gehoepeld of geplankt. Alleen maar lui geweest. Lekker taart, appelflap en pizza gehad. Zelfs 2 glaasjes wijn, wat ik helemaal niet gewend ben.
Ga nu een weekplan maken. Dat zal mij helpen.
O, ja. De kerstspullen al opgeruimd. Toch 1 punt.  _________________  Al 181 ‼️/ 300 punten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 16:40 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39884 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Daar zeg je wat. Planken zou ik ook nog gaan doen. Gelijk even doen en punt bijschrijven...
Opruimen 1/31
Planken 1/31 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 17:18 |
|
 |
Geke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-1-2012 Berichten: 6700 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: In Friesland
|
|
Hier ook langzaam opgestart met de punten.
W, L, A. Dus 3 binnen.
En ook de kerstboom en al dat spul opgeruimd, maar in mijn systeem krijg ik daar geen punten voor...
Wow, Odette, dat is een ambitieus streven om in dit jaar niet boven de 70 uit te komen. Maar wat ik van jou gezien heb de afgelopen maanden, met jouw nieuwe gewoontes en jouw supermotivatie, denk ik dat het je wel gaat lukken.
Sophie, er zijn allerlei online zangmogelijkheden tegenwoordig (je moet toch wat, hè). Maar ik ben enthousiast over Bert, een zangdocent in Zwolle. Elke zaterdagochtend kun je met hem zingen, maar je kunt ook verdiepen en zangles volgen. Kijk maar eens bij www.zingalsvanzelf.nl._________________ Minder suiker, minder snoepen, veel bewegen!
i |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 17:20 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 27-1-2012 Berichten: 6700 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: In Friesland
|
|
Odette schreef: | Daar zeg je wat. Planken zou ik ook nog gaan doen. Gelijk even doen en punt bijschrijven...
Opruimen 1/31
Planken 1/31 |
O ja, planken, Odette, daar wilde ik je nog iets over zeggen. Doe je wel voorzichtig, als je last van je schouders hebt?
Ik wil niet zeuren, maar ik voel me een beetje verantwoordelijk omdat ik jullie heb aangestoken met mijn plank-acties. Ik zou het erg naar vinden als je weer last krijgt van je schouders hierdoor!_________________ Minder suiker, minder snoepen, veel bewegen!
i |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 17:22 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 5824 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Goede morgen. Vandaag ga ik er weer voor. Jullie ook? Plan is gemaakt. Succes allemaal.
Gisteren toch nog 2 punten erbij gehaald. 2 x oliebol afgeslagen.  _________________  Al 181 ‼️/ 300 punten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jan 2021 8:07 |
|
 |

|
|
Ook goedemorgen. ja, ik ben vol goede moed. Voor alles eigenlijk!
Ik ben zo blij dat er een nieuw jaar is, dat dat ellendige vuurwerk weer achter de rug is en dat er nu eindelijk misschien toch een vuurwerkverbod komt. Ik hoop het zo!
Maar dat terzijde, want daar gaat het hier niet om.
Hoe dan ook, ik voel me energiek en heb straks zin om te zingen. En ik ga m'n decemberbeloning ophalen zo meteen: een puzzel van Jan van Haasteren. Tweedehands ja, want het is nog steeds gebruikelijk bij ons om spullen zo weinig mogelijk nieuw te kopen. We zijn daar een paar jaar geleden mee begonnen, vorig jaar steeds meer toegepast en het geeft een goed gevoel. We doen ons best voor de planeet, zeg maar.
Maar ook dat is weer terzijde, ik dwaal af. Terug naar de punten! Ik heb al geplankt vanmorgen. Gister haalde ik 4 punten, dat is dus beneden de 6 à 7 punten die ik per dag wil halen om m'n beloning te kunnen krijgen. Er is dus genoeg te doen!
Allemaal weer veel succes toegewenst!_________________ Minder suiker, minder snoepen, veel bewegen!
i |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jan 2021 8:56 |
|
 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2117 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Gisteren:
[Geen suiker 1/31
Geen bloem 1/31
Maximaal 1 tussendoortje op een dag 1/31
Geen extraatjes eten: 0/31
Dagelijks rustmoment 1/20
Huishoudelijke taak Nee 0/24
Op werkdagen (afgezien van woensdag) een uur werken aan project. nvt 0/17
minstens eenmaal per week krachttraining 0/5
minstens twee keer per week yoga 0/9
's morgens food prep 1/20
Om 21.00 schermen uit 1/20
Op tijd in bed 0/31 (overmacht)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jan 2021 11:22 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1409 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
goed bezig dames.
ik mag morgen weer aan de slag. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jan 2021 15:40 |
|
 |
Nijne Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-8-2008 Berichten: 8485 Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken Woonplaats: Bommelerwaard
|
|
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Goed begin gisteren en vandaag punten gescoord.
Gister bijna 2 uur gewandeld. 4 punten
Vandaag anderhalf uur gewandeld 3 punten.
Water vandaag 1 punt
Sociaal gisteren en vandaag best veel contacten gehad. totaal 6
3 dozen opgeruimd!
En vandaag hier gepost!! 1 punt Het is gelukt Geke
Totaal gisteren en vandaag 18 punten
Fijn weekend!
Laatst aangepast door Nijne op za 02 jan 2021 17:33, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jan 2021 17:22 |
|