Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

in het weekend gaat t mis

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dapperedodo84
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo allemaal,

door de weeks houd ik t prima vol goed op mijn voeding en drinkgewoontes te letten. van maandag tot en met vrijdag kan ik gerust 0.5 kg afvallen soms wel meer.

Dan komt het weekend eraan.
Biertje, wijntje, lekkere dingen en dan gaat het mis.
Dan sta je maandag op de weegschaal en is t precies t zelfde als daarvoor.
Vind t zo moeilijk om het bij 1 dingetje te laten. Ik weet heel goed dat ik het hiermee verpest. Ben vorig jaar 17 kilo afgevallen want toen had ik de discipline wel. Zo jammer en zo balen.

Meer mensen die in t weekend voor gaas gaan?
Ik weet t van alcohol krijg je trek dus tis gewoon zo stupid Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 8:49    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Dapperedodo waarom is het zo moeilijk voor je om dat wijntje of biertje te laten staan? Want dat triggert je kennelijk om ook lekkere hapjes te gaan eten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind een wijntje ook erg lekker! Maar als ik die moet laten staan, als ik de BOB ben bijvoorbeeld, dan vind ik dat ook prima.

Is het mogelijk voor je om met jezelf af te spreken dat je 1 weekend per maand 'los' mag gaan en de overige weekenden niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 18:20    
Vrouw Weeggegevens   B23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Misschien een maand geen alcohol challenge? Lekkere dingen pakken in het weekend als druiven, mango, snackwortels, komkommer, tomaten? Dan heb je toch wat alleen iets gezonder. Of heel misschien dat je voortaan niet maandag maar dinsdag op de weegschaal stapt?

Heb je mensen met wie je samen afvalt in je gezin of vriendengroep? Dat jullie elkaar in de gaten kunnen houden?

Succes! Het is echt balen als het steeds niet lukt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 6:24    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Alcohol zijn ook veel kcal waar je lichaam niets aan heeft. Dus misschien liever toch maar laten staan. Het verzwakt ook je wilskracht. Lekkere ijsthee is makkelijk te maken en goed voor de dorst ook nog eens.
Je kunt het net zo gezellig hebben zonder drank hoor. Ik spreek uit ervaring, want drink zelf helemaal niet meer. Lach En ik mis het ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 1:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1