Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

In december halen we ook positieve punten!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi dat jullie zo enthousiast zijn om hier (en in andere sprintjes) te schrijven, Kordiya en Moesjka.

Ik heb echter een besluit genomen. Ik ga geen nieuw sprintje aanmaken.

Dat heeft helemaal niets met jullie te maken hoor! (integendeel, juist door jullie blijf ik steeds weer gemotiveerd).

Maar het wordt tijd voor wat anders, merk ik. Dat ligt aan andere redenen, die ik hier verder niet ga noemen.

Dus, als één van jullie het positieve punten sprintje wil overnemen en voortzetten, dan zou dat fijn zijn.
Anders houdt het op.
Meestal zijn er in januari veel nieuwe deelnemers (vanwege de goede voornemens).
Dus ik heb getwijfeld of ik toch door zou gaan, maar Nee. 1 januari is een een goed moment om geen nieuwe dingen meer op te pakken hier.

Ik rond wel dit sprintje nog af, uiteraard.
Vandaag heb ik weer 7 punten verzameld, dus ik lig nog net op schema.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2021 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
Mooi dat jullie zo enthousiast zijn om hier (en in andere sprintjes) te schrijven, Kordiya en Moesjka.

Ik heb echter een besluit genomen. Ik ga geen nieuw sprintje aanmaken.

Dat heeft helemaal niets met jullie te maken hoor! (integendeel, juist door jullie blijf ik steeds weer gemotiveerd).

Maar het wordt tijd voor wat anders, merk ik. Dat ligt aan andere redenen, die ik hier verder niet ga noemen.

Dus, als één van jullie het positieve punten sprintje wil overnemen en voortzetten, dan zou dat fijn zijn.
Anders houdt het op.
Meestal zijn er in januari veel nieuwe deelnemers (vanwege de goede voornemens).
Dus ik heb getwijfeld of ik toch door zou gaan, maar Nee. 1 januari is een een goed moment om geen nieuwe dingen meer op te pakken hier.

Ik rond wel dit sprintje nog af, uiteraard.
Vandaag heb ik weer 7 punten verzameld, dus ik lig nog net op schema.

Ik snap het Geke.

Betekent het dat je ook niet meer gaat meedoen aan een evt. vervolgsprintje positieve punten? In dat geval zal ik je wel missen, je gaf altijd een heel fijne inbreng. Het is mooi dat je het zo lang hebt willen doen.

Ik houd mijn deelname hier op weegclub tegenwoordig liefst ook beperkt... maar zal toch een nieuwe sprintje positieve punten starten want dat is het leukste sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2021 15:46    

Reageer met quote
Hier is het sprintje voor januari:

https://www.weegclub.nl/forum/ja-januari-is-goed-voor-positieve-punten-t57273.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2021 16:32    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ook ik snap het Geke.

Al vind ik het natuurlijk wel jammer. Door de sprintjes ben ik zo gegroeid ( Nee niet de buik) . Dat heb ik allemaal aan jou te danken door al die steun die je hebt gegeven. Klasse hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik zal je missen en hoop je misschien in andere sprintjes nog tegen te komen. Succes met wat je verder gaat doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2021 17:24    

Reageer met quote
29 december
a. schrijven Nee 7/12
b. yoga doen ja 19/16
c. reiki Nee 18/31
d. podcast luisteren Nee 17/16

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2021 19:45    

Reageer met quote
30 december
a. schrijven ja 8/12
b. yoga doen ja 20/16
c. reiki ja 19/31
d. podcast luisteren Nee 17/16

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 13:05    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
29 , 30 en 31 december

1,5 liter water gedronken 27 / 25
2 stuks fruit gegeten 27 / 25
4 naalden gebreid 29 / 25
mijn challenge gehaald 3 / 3
Ik heb in totaal 223,3 kilometer gewandeld deze maand. Dus ik heb mijn doel ruimschoots gehaald.

ik heb de lat voor volgende maand dus ietsje hoger gelegd.

Voor nu wens ik jullie een gelukkig en vooral gezond 2022 toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 16:30    

Reageer met quote
Kordiya, je hebt me een cadeau gegeven! Dankjewel, dat je het positieve puntensprintje doorzet in het nieuwe jaar!
Echt, je maakt me helemaal blij.

En Moesjka, jij maakt me ook blij, met je lieve woorden! Dat ervaar ik ook als een cadeau. Dankjewel!
Ik ben erg blij dat dit sprintje jou zo goed geholpen heeft. Terwijl je het echt allemaal ZELF doet, hoor! Maar kennelijk is dit sprintje precies het zetje wat je nodig had. Echt fijn hoor.

Mooi om te zien, dat jullie in ieder geval samen doorgaan, en ik hoop dat er in het januarisprintje ook nieuwe deelnemers bij komen.

Wanneer je me eventueel nog eens een berichtje wilt sturen, is dat altijd prima (ik ben echt geïnteresseerd in hoe het met jullie gaat, ik heb jullie altijd graag gevolgd!), maar dan het liefst via m'n e-mailadres. Stuur maar een pb'tje, als je dat wilt, dan geef ik je daar m'n e-mailadres wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 17:23    

Reageer met quote
En dan nu mijn punten...

Ik had vandaag een vervelende dag want gister had ik m'n derde vaccinatie en deze keer heb ik toch wel wat nare bijwerkingen. Hoofdpijn vooral.

Maar dat betekende ook dat ik bijna niks gegeten heb en al helemaal geen zoetigheid.

Daarbij heb ik de oliebollenbonus nog maar even tevoorschijn getoverd (andere jaren deden we wel eens aan de pepernotenbonus, weten jullie dat nog?).
En zo kom ik dan vandaag toch nog op precies 200 punten!

Gelukkig maar, want de beloning was een opvouwbare muziekstandaard (ik had alleen zo'n grote zware en die is lastig mee te nemen). En die had ik al gekocht... Maar nu heb ik hem dus ook echt verdiend.

Lieve dames, hartelijk dank voor het meedoen. En veel succes met de nieuwe sprint in het nieuwe jaar.
En nu eerst: een mooie jaarwisseling met alle goeds voor 2022!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2021 17:27    

Reageer met quote
Geke schreef:
En dan nu mijn punten...

Ik had vandaag een vervelende dag want gister had ik m'n derde vaccinatie en deze keer heb ik toch wel wat nare bijwerkingen. Hoofdpijn vooral.

Maar dat betekende ook dat ik bijna niks gegeten heb en al helemaal geen zoetigheid.

Daarbij heb ik de oliebollenbonus nog maar even tevoorschijn getoverd (andere jaren deden we wel eens aan de pepernotenbonus, weten jullie dat nog?).
En zo kom ik dan vandaag toch nog op precies 200 punten!

Gelukkig maar, want de beloning was een opvouwbare muziekstandaard (ik had alleen zo'n grote zware en die is lastig mee te nemen). En die had ik al gekocht... Maar nu heb ik hem dus ook echt verdiend.

Lieve dames, hartelijk dank voor het meedoen. En veel succes met de nieuwe sprint in het nieuwe jaar.
En nu eerst: een mooie jaarwisseling met alle goeds voor 2022!

Gefeliciteerd met het halen van je punten! En heel veel gemak en plezier gewenst van je nieuwe standaard!
Een mooie afsluiting voor jou van dit sprintje en van het oude jaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jan 2022 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9