Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik wil me even voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mollie58
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: TheNewFood

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik ben een vrouw van 62 jaar getrouwd, 2 dochters en 3 schattige kleinkinderen. Al jarenlang aan het diëten afvallen en vooral nog meer aankomen Huil huil Alle diëten zowat geprobeerd maar tot nu toe geen succes. Voor mijn gezondheid moet ik echt afvallen, Ik ben diabeet en heb hoge bloeddruk en slik hiervoor medicijnen. Nu weer een poging wagen met TheNewFood gezonde koolhydraat/Keto aanpak wat inderdaad mijn bloedsuiker laat dalen en ik voel mij er goed bij. Ik hoop hier bij de weegclub veel steun te krijgen en wil die ook geven aan andere deelnemers dus neem gerust contact met mij op, zou dat erg fijn vinden.

Vriendelijke groetjes en ik hoop gauw van jullie te horen Lach

Mollie58

Laatst aangepast door Mollie58 op di 03 aug 2021 23:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 14:28    
Vrouw Weeggegevens   conny72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Moppie, welkom bij de club. Je verhaal is herkenbaar. Ik heb zelf ook de nodige pogingen ondernomen en steeds weer gestrand.
Wat fijn dat je je nu al beter voelt.
Succes met je nieuwe start.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Molly , van harte welkom bij de weegclub.
koolh arm zal zeker werken voor je

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Laatst aangepast door Dipinipi op wo 04 aug 2021 7:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 20:55    

Reageer met quote
conny72 schreef:
Hallo Moppie, welkom bij de club. Je verhaal is herkenbaar. Ik heb zelf ook de nodige pogingen ondernomen en steeds weer gestrand.
Wat fijn dat je je nu al beter voelt.
Succes met je nieuwe start.

Dankjewel Conny72, jij ook veel succes met de nieuwe poging. En we gaan er weer voor Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 23:33    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Hallo Molly , van harte welkom bij de weegclub.
koolh arm zal zeker werken voor je

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Dankjewel Dipinipi Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Hai Mollie58,

Welkom bij de club en elke stap is richting je doel, dus deze aanmelding gaat je helpen om de strijd aan te gaan.
Ben benieuwd naar je dieet/ wijze hoe je dit gaat aanpakken.
Ik zit zelf sinds begin juli op koolhydraatarm en tot dusver goed en met succes in de eerste stappen.
Ik ga je volgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 18:32    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Hai Mollie58,

Welkom bij de club en elke stap is richting je doel, dus deze aanmelding gaat je helpen om de strijd aan te gaan.
Ben benieuwd naar je dieet/ wijze hoe je dit gaat aanpakken.
Ik zit zelf sinds begin juli op koolhydraatarm en tot dusver goed en met succes in de eerste stappen.
Ik ga je volgen

Hallo Soesje1961, dank je voor je berichtje ook welkom bij de club Hi (Nederlands=Hallo) en leuk om elkaar te volgen in dit koolhydraadarm dieet Lach Helaas ben ik vorige week 0,7 aangekomen maar wel centimeters verloren dus toch nog iets positiefs Uitlachen Moeilijke week achter de rug maar ik ga er weer voor Knal voor je kop

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 17:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is toch heel goed dat je centimeters verloren bent. Soms is een week moeilijk je gaat jezelf weer herpakken/oppakken. Als je inzicht krijgt wat je tegenkomt dat is al eerste stap, je leert veel van jezelf merk ik (begin juli gestart).
Hoe vindt je koolhydraatarm te eten?
En als je bloedsuiker gaat dalen, ga je ook beter voelen dat is de wisselwerking waar je naar zoekt. Het is een tocht maar weg loopt altijd niet recht maar met bochtjes. Succes deze week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 19:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow mollie58 Applaus cheerleader -1.9 kg super mooi resultaat.
Ik juich je toe Erg blij
Super goed gedaan van je Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2021 19:50    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Dat is toch heel goed dat je centimeters verloren bent. Soms is een week moeilijk je gaat jezelf weer herpakken/oppakken. Als je inzicht krijgt wat je tegenkomt dat is al eerste stap, je leert veel van jezelf merk ik (begin juli gestart).
Hoe vindt je koolhydraatarm te eten?
En als je bloedsuiker gaat dalen, ga je ook beter voelen dat is de wisselwerking waar je naar zoekt. Het is een tocht maar weg loopt altijd niet recht maar met bochtjes. Succes deze week Erg blij

Hallo Soesje69,

Dank je voor je berichtjes, ik had het niet gezien Schaam Schaam Ik ben nu ongeveer een week of 4 bezig met koolhydraatarm eten en het bevalt wel hoor, alleen soms nog lekkere trek Sip maar ik hou me sterk. Mijn hoge bloeddruk is een stuk lager en ook mijn bloedsuiker dus dat zijn goede resultaten Lach

Ook veel succes voor jou.

Groetjes,

Mollie58

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 15:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2