Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik wil me even voorstellen

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mollie58
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: TheNewFood

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Wow mollie58 Applaus cheerleader -1.9 kg super mooi resultaat.
Ik juich je toe Erg blij
Super goed gedaan van je Erg blij

Hahaha dankjewel Soesje1961 Erg blij Maar jij gaat helemaal wel hard zeg Uitroep Disco heel erg knap aai

Hoe bevalt jou het koolhydraatarm eten en had jij het al eens eerder gedaan?

Succes weer deze week en het was leuk om weer van jou te horen ondanks dat ik het niet zag dat jij gestuurd had.

Groet,

Mollie58 Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 15:43    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Koolhydraatarm bevalt mij boven verwachting goed, in juli door diëtiste voorgeschreven. Het voelt vooral niet als een dieet als ik aan dieet denk dan denk ik aan strenge restricties. En ik maak ook hele andere maaltijden en dus allemaal nieuwe recepten.
Ik kook normaliter toch wel vaak zelfde dingen. En ik heb geen honger of heel veel snaai gevoel. Wel gedaan in begin mocht wel blokje kaas of augurk met kipfilet, nou dat begint met één en stopt bij zes Erg blij ‘s avonds was voor mij die trek hebben in iets en toch een heel vol gevoel in mijn maag. Werkt dus gek. Nu alweer een week mee gestopt en gaat prima zonder.
Ik ga nu hard afgelopen twee weken, eerste maand was het minder per week afvallen 8/9 ons per week.

Maar hoe bevalt het jou koolhydraatarm eten en tussendoor trek of missen van de aardappels, pasta en brood?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 20:12    

Reageer met quote
conny72 schreef:
Hallo Moppie, welkom bij de club. Je verhaal is herkenbaar. Ik heb zelf ook de nodige pogingen ondernomen en steeds weer gestrand.
Wat fijn dat je je nu al beter voelt.
Succes met je nieuwe start.

Dankjewel Conny72, Lach Het blijft moeilijk om door te zetten, soms denk ik dat na zoveel afvalpogingen ik helemaal geen doorzettingsvermogen meer heb pfff Sip in het begin gaat het goed maar nu weer ff in een dip Rollende ogen maar ik moet volhouden vooral voor mijn gezondheid, al blijft het moeilijk Huil huil

Ook succes en we gaan er weer voor Smile

Groetjes,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 10:08    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Koolhydraatarm bevalt mij boven verwachting goed, in juli door diëtiste voorgeschreven. Het voelt vooral niet als een dieet als ik aan dieet denk dan denk ik aan strenge restricties. En ik maak ook hele andere maaltijden en dus allemaal nieuwe recepten.
Ik kook normaliter toch wel vaak zelfde dingen. En ik heb geen honger of heel veel snaai gevoel. Wel gedaan in begin mocht wel blokje kaas of augurk met kipfilet, nou dat begint met één en stopt bij zes Erg blij ‘s avonds was voor mij die trek hebben in iets en toch een heel vol gevoel in mijn maag. Werkt dus gek. Nu alweer een week mee gestopt en gaat prima zonder.
Ik ga nu hard afgelopen twee weken, eerste maand was het minder per week afvallen 8/9 ons per week.

Maar hoe bevalt het jou koolhydraatarm eten en tussendoor trek of missen van de aardappels, pasta en brood?

HalloSoesje1961 nou ik zit weer ff in een dip, doorzettingsvermogen van mij is weer 0,0 pfff… Ik heb weer trek in alles wat ik niet mag maar probeer toch zoveel mogelijk hier niet aan toe te geven Verward Wel eindelijk begonnen met bewegen 2 keer per week een uur banen zwemmen. Afvallen blijft nu stilstaan maar dat is niet gek Sip Soms mis ik de aardappels en dan niet de gekookte maar de gebakken en pasta vind ik ook heerlijk dus dat was wel wennen. Brood eet ik wel maar dan de koolhydraatarme, heb dit echt wel nodig vooral voor de vezels.

Veel succes weer en tot horens Smile

Groetjes,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Wat vervelend dat je even in een dip zit, opstaan en gewoon weer opnieuw beginnen aanhouder wint.
Ik eet geen brood en vezels haal ik uit groente en zaden.
Je hebt geen eetdagboekje zie ik een tip zodat ik als je wilt mee kan kijken wat en hoe je eet. Ik vond één van de grote voordelen van koolhydraatarm dat je geen honger of trek krijgt, koolhydraten krijg je snel een hoge bloedsuiker spiegel en dan weer een dip dus trek etc. Dus koolhydraatarm brood die ik zelf bak eet ik ‘s avonds wel soms bij avond maaltijd. Ik eet in ochtend eiwitten nl kwark met lijnzaad (vezels en stoelgang) en dit vult heel goed en lunch ook weer volle kwark met lijnzaad. Dus je mag heel veel eiwitten en vetten. Dus ik heb maar één echt koolhydraat moment de avond maaltijd met veel groente. Je kunt ook tijdens lunch lekker veel groenten eten dat vult nl heel goed.
Ik neem volle kwark met ontbijt en lunch, maar dat is meer keuze van mij omdat ook in koolhydraatarm brood of knäckebröd toch wel wat koolhydraten zitten en ik geen snelle trek/honger wil krijgen.
Ik hield ook zeer van de gebakken aardappeltjes met flinke lik mayonaise. Zoete aardappelen mag je wel zijn erg lekker dus wellicht een tip. En pasta eet ik ook regelmatig maar dan erwtenpasta/linzenpasta etc die mogen nl en ik ben blijkbaar geen fijnproever want ik proef nauwelijks verschil met gewone pasta.
Maar iedereen is anders… dus wat voor mij werkt hoeft voor jou niet zo te zijn. Ook maar één keer dieet (calorieën tellen) gedaan en met succes toen (21 kg) alleen niet blijvend hihi.
Zoek je steun hoor.. en elke poging is een nieuwe kans en het is nooit te laat…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2