Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik WAS op streef, wat met decemberfeestjes voor kerstmis?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Hoi!

December lonkt op de kalender, iedereen wil er op zijn best uit zien. We proberen allemaal onze streef te halen, te houden en een manier van leven te vinden die combineerbaar is met ons drukke leven.

Kerstmis is een populair streefdoel. Maar wat met al die verjaardagfeestjes, borrels en dineetjes en Sinterklaas in december? Hoe zorg jij er voor dat deze feestjes geen hindernissen worden in je afslankparcours?
Wat is jou gouden tip om die '2 kilo er bij op 1 dag' er weer af te krijgen?

Ik ben full-time werkende mama met een zoontje van 4 jaar. Sinterklaas zal voor mij een grote uitdaging worden. Ik ben nu bijna een jaar stabiel, en ik ben van plan om stabiel te blijven mét en voor de kerst. Mijn man is gek op chocola dus ik zal heel goed moeten plannen wat ik het liefst lust (in mijn geval: witte chocola, dikke speculaas en marsepein).
Wie geeft mij de spreekwoordelijke schop onder de k*nt en wie moet ik nodig een keertje schoppen Lachen ?
Doe met mij mee en straal héél december door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2015 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik doe mee Suppressa! Ik kan wel een extra 'stokje' gebruiken nu, helemaal temeer hubbie een paar daagjes in het ziekenhuis ligt tussen Sint en Kerst en ik dan in een hotel verblijf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2015 16:46    
Vrouw Weeggegevens   min 10 Anneke69

Dieet: Puur en eerlijk eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee! Kan wel een schop gebruiken Lachen .
Sinterklaas vieren we bij mij thuis. Natuurlijk haal je dan teveel in huis. Ik heb mij voorgenomen om alles wat over is mee te geven. Zo kom ik de volgende dag niet in de verleiding. Ik ben nog wel aan het denken, wat ik die avond zelf zal nemen. Niets is geen optie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 18:08    

Reageer met quote
Welkom!

Anneke ik heb daar een truukje voor, die sint bezoekjes met de kids. Neem op ieder adresje dat je aan doet een mandarijntje. Daar kan je mee beginnen. Je hebt iets om handen.

Plan je tussendoortje en eet het lekkerste snoepgoed. Bij mij werkt het goed om het in een doosje te steken op mijn werk: zo kan ik alleen op eten wat ik bij heb. Vorig jaar (toen ik nog aan het afvallen was) ben ik zo -900 gram afgevallen in de week na de sint! Met de lekkerste speculaas die er bestaat... smullen

Uitdelen is natuurlijk ook altijd een goeie. Chocolade die over is, smelten voor een chocoladefondue met de feesten is ook lekker Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 13:13    

Reageer met quote
Klaar? Komt-ie!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 13:14    

Reageer met quote
Dank Supressa. Zaterdag vieren we bij mij thuis Sinterklaas. Dus heb ik van alles in huis gehaald. Het zal niet meevallen om daar van af te blijven Lachen . Toch ga ik een plan maken, wat en hoeveel ik er van mag eten. Anders loopt het zeker uit de hand.
Hoe gaat het bij jou/ jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2015 20:26    

Reageer met quote
Mijn plan gemaakt voor morgen! Lachen
Koffie met appeltaart met spijs. Gebakken door schoonzoon.
1 bonbon.
Geen wijn, maar rivella. Anders gaat het mis.
1stukje gambozola smullen en stukje roquefort. smullen
Als mij dat lukt..............
Allemaal fijn weekend. Voor degene die Sinterklaas vieren, veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2015 10:47    

Reageer met quote
Sorry meiden ik haak ff af... Zet 'm op samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2015 11:38    

Reageer met quote
Yes Kaatje, we gaan lekker door!

Anneke heb je je aan je planning kunnen houden? Waar kan jij niet van af blijven?

Ik heb denk ik voldoende gesnoept voor een heel leger. Schaam Schaam Mezelf compleet niet meer in de hand en helemaal even het noorden kwijt. Stom

Ik heb niet zo zeer te veel in huis gehaald, het probleem is dat we op 5 adressen moesten zijn voor speelgoed en snoepgoed! De kom met witte chocola is al half leeg. Op 2 dagen. Nu dus weer enkel eten wat ik gepland heb. In de hoop dat ik tegen het einde van de week weer toonbaar ben Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 22:47    

Reageer met quote
Misschien is het toch beter als ik blijf... Rollende ogen Ik heb een paar vervelende dagen gehad en meer gesnoept dan normaal in een heel jaar geloof ik! Geschokt Resultaat: 54,6 kg.

Ik probeer vanaf vandaag ook weer back on track te komen. Dus als jullie me mijn wispelturigheid kunnen vergeven? En doe mij ook maar een schup under de but Suppressa. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 23:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5