Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ik stel me even voor, 'babyvet' is 'peutervet' geworden...

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Misschien moet je een (eet) dagboekje maken als je dat nog niet hebt. Dan krijg je ook andere Weight Watchers op bezoek, die weten meer van punten tellen dan ik. Lachen

oh ja, ik kies voor een banaan en geen koekje. Want ik koek zit suiker en dat eet ik dus liever niet (want dat zijn koolhydraten immers). Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2014 2:18    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Een eetdagboekje heb je al zag ik, de link staat in je profiel. Erg blij Als je blijft denken in termen als "het is niet eerlijk" zou je de boeken van Mieke Kosters en Meijke van Herwijnen eens moeten lezen. Dat heet "prinsessen gedrag". Je man werkt er hard voor en verbruikt veel meer energie dan jij, zo te lezen. Erg blij Het is zoals het is en daarmee zul je het moeten doen.

Lege kcal. bestaan niet, het is een enkel populaire term om aan te duiden dat er voedingsmiddelen zijn die niets toevoegen qua voedingswaarde. Lege kh bestaan ook niet, tenzij je de niet opneembare vezels bedoelt zoals psyllium en inuline.

Inderdaad handiger om dit in je eetdagboekje voort te zetten. Erg blij

Laatst aangepast door Kaatje op zo 01 jun 2014 13:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2014 2:47    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kaatje dank je voor het plaatsen van de link!
De boeken ga ik zoeken. Van alle boeken die ik gelezen heb, pik je altijd wel iets op.

Nog even over die keuzes maken: vroeger at ik zonder problemen een grote friet, met 2 soorten vlees erbij. Nu zit ik hier te argumenteren over een granenkoekje versus een banaan... Maar even ter contrast Erg blij

Ik vind het van mezelf al heel wat dat ik kies voor een granenkoek in plaats van een mars ice-cream. Dat denk ik bij elk fruit dat ik moet opschrijven: het is ten minste geen snoep/koek/chips...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2014 10:06    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Kijk, dat is al een veel positievere benadering! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2014 13:00    
Onbekend Weeggegevens   Suzanne4885
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
Hoi!

ik wilde jou ook succes wensen, maar je bent zo te zien al supergoed bezig! Hou vol ! Lach

I'm back! Op naar de 70 kilo....eventually ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 okt 2014 9:50    

Reageer met quote
Dank je wel! Ik heb ook een dagboekje 'dikke ikke' bij de Weight Watchers hoek hier op het forum. Mijn foto zie je bij de babbelbox '-15 kg voor en na'...

Mijn dieet-eindmeet is in zicht, ik hoop tegen kerst zowat 20 kg kwijt te zijn. Dankzij jullie steun denk ik zelf dat ik het kan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 okt 2014 19:59    

Reageer met quote
Schaam Schaam
Zoals jullie zien ben ik ook weer de verkeerde kant uit aan het gaan.

Ik ga stoppen met mijn kop in het zand te steken en wens mezelf en iedereen een skinny 2020!

Nu nog mijn dagboekje terug vinden en mijn gewicht actualiseren.
Ik zie jullie daar! zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 17:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2