Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ik kom mij even voorstellen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dieet1908
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hallo dames! Mijn naam is Kelly ik ben nieuw hier. Ik ben 36 jaar, 1,59cm en weeg op het moment 90,9. Flink overgewicht dus! Ik ben 15 weken geleden bevallen van mijn derde dochtertje.

Sinds 1,5 week ben ik begonnen met Weight Care. Dat viel voor mij niet mee, want ik ben gewend veel te eten. En dan niet per se slecht voedsel maar veel brood enzo. In de ochtend en middag heb ik de meeste trek. Daarom is een shake in de ochtend, een reep in de middag en een bouillon in de middag echt weinig voor mij. Maar de eerste week was ik 3,5kg afgevallen en dus gaf me dat een ontzettende boost aan energie en volhouden dus! Het is zo'n ABC plan, dus in de avond eet ik een warme maaltijd volgens het pakket. Een soep, pasta, ei of rijst. Kant en klare zakjes van max 230 calorieën per maaltijd dus per dag krijg je niet meer dan 900 calorieën binnen.

Alleen nu in week 2 begonnen, sta ik al 4 dagen op hetzelfde gewicht. (ik weet het dwangmatig sta ik iedere ochtend op de weegschaal). Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Ik dacht het gaat zo hard, maar nu gebeurd er even helemaal niets. Terwijl ik echt zo weinig eet!

Hoe zou dit kunnen komen?

Alvast bedankt voor jullie reacties, en ik ga eens lekker rondneuzen hier in het forum! Erg leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen.

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015 9:56    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Welkom hier!
Ik heb dat ook , als ik elke dag weg gaat ie soms ook weer omhoog, maar ik denk dat dat te maken heeft met je vocht, misschien de ene dag wat zouter gegeten dus meer vocht vasthouden?
In 1 week 3,5 kilo afvallen is ook veel he, ik vind het dan ook niet gek dat je nu eff stilstaat!
Succes en zet m op!
Xxx Clau

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015 10:01    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Kelly, van harte welkom bij de weegclub. Je kunt er natuurlijk altijd extra rauwkost naast eten en/of een gekookt eitje tussendoor, dat is weinig kcal. en vult lekker.

Leuk een "kleintje" erbij Erg blij zou je het leuk vinden om aan te sluiten bij ons "kleine dames" sprintje?
https://www.weegclub.nl/forum/kleine-dames-sprinten-door-deel-3-t51270-320.html

of het vervolg
https://www.weegclub.nl/forum/kleine-dames-sprinten-door-deel-4-t51925.html

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Maaltijdvervangers (shakes)

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Muisje1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hoi Kelly,

Ik volg sinds het begin van de week ook Weight care (zie in mijn profiel onder "dagboek" hoe mij dat af gaat.
Maar onder het Weight Care dieet mag je ook 2 stuks fruit en 100 gram rauwkost eten op een dag (plus 1,5 tot 2 liter water drinken).

Ik eet elke twee uut iets, in de ochtend eerst een shake, dan een stuk fruit, en als laatste mijn rauwkost. Dan heb ik lunch, en in de middag eerst soep en dan nog een stuk fruit.

Zie hier wat je op een dag mag eten per stap van het Weight care plan:
http://www.weightcareshop.nl/pages/view/weightcare
http://www.maaltijd-vervanger.nl/ons_abc-plan/
http://weightcare.devurl.nl/nl/over-ons/ (deze heeft ook handige sheets om uit te printen om te onthouden wat je moet doen)

Heel veel success!!!

64.9 kg gehaald! -> 21 juli 2016
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015 12:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1