Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ga nu echt afvallen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lachen Je mag je gewicht op elke dag insturen, maar slechts1x per week. De week loopt van zondag t/m zaterdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 13:02    
Man Weeggegevens   YesICan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ok, goed om te weten.

Als ik naar de schijf van 5 kijk van het voedingscentrum dan zou je 250 gram pasta als man om een dag mogen eten.
Ik vind dit erg veel.
Wordt hier de (zachte) pasta bedoeld die gekookt is of de ongekookte (nog harde) pasta?

Dezelfde vraag geldt uiteraard voor rijst of aardappelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 18:35    

Reageer met quote
Gare pasta hoop ik, anders eet je wel heel erg veel! Lachen Ik kook voor 4 personen (hubbie, mezelf, dochter van 16 en zoon van 20) 250 gram rauw afgewogen en daar houden we vaak nog van over. Ik moet erbij zeggen dat ik graag groenten eet, dus de pastasaus maak ik van een pakje gezeefde tomaten, italiaanse kruiden, 500 gram geruld gehakt en minimaal een pond geroerbakte groenten erdoor. Een salade erbij en geraspte kaas erover en het is voedzaam genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 20:45    
Man Weeggegevens   YesICan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lijkt me lekker de manier waarop jij het maakt. Dit ga ik de volgende week eens uitproberen.
Ik had voor mij vriendin en mij 200 gram rauw afgewogen pasta gemaakt en we hielden echt veel over. Daarbij had ik 1 paprika en een paar uien gedaan. Geen saus gebruikt. Omdat ik honger had smaakte het. Maar een beetje saus was lekker geweest.

Ik vraag me wel af hoe ik van tevoren met rauwe pasta kan bepalen hoeveel gare pasta dit gaat worden. Misschien gewoon een kwestie van uitproberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 21:01    

Reageer met quote
Weeg de volgende keer rauw 40 gram minder af en kijk of je daar genoeg aan hebt. Voor 'noodgevallen' zorg je dat je yoghurt en fruit in huis hebt, stel dat je er toch iets te weinig aan hebt. Als je er meer doorheen hebt heb je ook minder pasta nodig en de groenten zijn natuurlijk veel voedzamer, dus liever voor je lijf.
Het is een supersimpele manier van saus maken. Ik gebruik nooit pakjes mixen enzo. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 21:09    
Vrouw Weeggegevens   lowFlowC
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer de draad opgepakt zie ik. Goed van je. Ook ik heb een lange weg te gaan. Zullen we elkaar extra motiveren/steunen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2014 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Anita63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook ik moet die hele lange weg bewandelen.
Het zal een weg worden met bergen en dalen....maar met hier en daar een bochtje in de weg...komen we er ook.
Ik ben nu twee weken geleden bij een diëtiste begonnen.
Zij adviseerde mij zes keer per dag kleine beetjes te eten.
Wel duidelijk de aardappels, pasta en rijst minderen, maar wel zorgen dat je bord extra vol ligt met groentes.

Yes you CAN....
Succes

Eerste tussendoel is om met Kerstmis 90 kilo te wegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 aug 2014 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Even een tip tussendoor..
Je zocht een wandelprogramma..
Ik loop via slimrun.. Een app op de telefoon met muziek op de achtergrond en instructies..
Begin gewoon bij niveau 1 les 1 en kijk hoe het gaat..
De eerste lessen van elk niveau zijn gratis, dus ik herhaal die altijd (gierigheid)
Je kunt altijd een niveau hoger gaan (ik zit nu bij 6)

Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 sep 2014 22:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2