Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ga mijn best doen.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Ik ben een vrouw die richting de 50 gaat en die nodig wat kilo's kwijt moet. Het is beter voor mijn werk, opleiding en voor mijn eigen lichaam. De motivatie en wil zijn er, maar zeker ook de valkuilen. Onregelmatig werken en studeren helpen nu ook niet om op vaste tijden te eten. Het is vaak snel tussendoor.
Ik hoop hier steun en houvast te vinden. En ik probeer zo veel mogelijk anderen medelijners te helpen. Bedankt alvast voor alle berichtjes, tips en hulp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Hoi! Dat de motivatie en wil er zijn is echt stap nummer 1!
Wat mij heel erg heeft geholpen is een eetplan maken; onregelmatig werken en leven lijdt nog al eens tot eten op gekke tijden. Maar als je aan het begin van de week een plan maakt met elke dag -300 kcal minder dan je nodig hebt dan ga je snel resultaat boeken én is het goed vol te houden. Ga vooral jezelf niks ontzeggen, maar bedenk wat je wel mag eten. Je kunt het!! Ik ben benieuwd naar de vorderingen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 16:58    

Reageer met quote
Charlotte0000 schreef:
Ik ben benieuwd naar de vorderingen Lach

Ik ook Smile

Dank je voor je positieve reactie. Heb je toevallig ook een voorbeeld? Ik heb bewust calorieën tellen ingevuld, omdat ik zoekende ben naar een goede leefstijl die vol te houden is met het onregelmatig werken. Ik twijfel over een dagboekje. Maar het kan natuurlijk wel helpen.

De taart op het werk heb ik al afgeslagen . cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 16:42    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed begin nicknaam en welkom!
Ik ben vorige week weer begonnen met alles invullen en bijhouden.
Ik vind MyFitnessPal een hele fijne app.
Verder weet ik echt alles af, omdat ik me toch makkelijk vergis in gewicht van iets.
Mijn advies is wel een dagboekje , kun je gewoon even van je afschrijven als het wat minder gaat, maar ook als het goed gaat.
Tevens zijn de sprintjes leuk om te doen. Dan motiveer je elkaar goed. Heel veel succes gewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 19:03    

Reageer met quote
Dank je wel Esser voor de tips en motivatie.

Dat afwegen, tja, dat lukt me dus niet altijd vanwege mijn werk. Als ik langer moet werken dan eet ik daar mee en is er geen weegschaal voor handen. Dat zijn situaties waar ik ook mee om moet leren gaan. Ik probeer de app die ik heb (fatsecret) zo goed mogelijk in te vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Janskie , van harte welkom bij de weegclub.
probeer een kleinere portie te eten als je geen baas bent over wat je gaat eten
zelf iets meenemen is dat een optie...zeker wat meer groentes nemen dat kan zeker geen kwaad
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021 0:57    

Reageer met quote
Dank je wel Dini. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021 17:47    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Janskie, ook van mij een welkom op dit forum. Steun en houvast gaat het zeker geven ! Vooral als je enigszins actief meeschrijft, waar je daar zin inhebt. Geheimen hoef je absoluut niet prijs te geven, maar wat afval gerelateerde zaken waar je tegenaan loopt zijn niet zo privacygevoelig. Alhoewel sommigen van privacygevoeligheid duidelijk weinig last hebben, haha. Lach Het is een leuk forum, en ook positief. Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 16:06    

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hallo Janskie, ook van mij een welkom op dit forum. Steun en houvast gaat het zeker geven ! Vooral als je enigszins actief meeschrijft, waar je daar zin inhebt. Geheimen hoef je absoluut niet prijs te geven, maar wat afval gerelateerde zaken waar je tegenaan loopt zijn niet zo privacygevoelig. Alhoewel sommigen van privacygevoeligheid duidelijk weinig last hebben, haha. Lach Het is een leuk forum, en ook positief. Veel succes ! Lach

Dank je wel voor je welkom en positieve berichtje. Heerlijk om te lezen Erg blij . Ik probeer zo actief mogelijk mee te doen, maar door mijn werk, studie en huishouden ben ik soms zo moe Sip .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 17:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1