Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ik ga gokken...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Timmerdosie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: GOK-ken

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Mijn naam is Ingrid, ik ben 40 jaar jong, moeder van 2 (12 en 9, meisje en jongen) en 3 poezekindjes (die inmiddels allemaal (hoog-)bejaard zijn) en getrouwd met een brandweerman. Ik werk 20 uur per week als verpleegkundige op een orthopedische afdeling van een algemeen ziekenhuis.
In de loop der jaren een aantal keer een dieet uitgeprobeerd. Cambridge, Sonja Bakker, shakes en repen, niet/minder snoepen. Allemaal wel resultaat, maar voor mij niet vol te houden. Het jojo-effect is mij niet onbekend en inmiddels week ik ruim 118 kg bij een lengte van 177. Mijn BMI is 37,9, dat brengt het e.e.a. aan risico's met zich mee. Er moet nu iets gebeuren om het tij te keren! Op Gewicht hen ik al een jaar of 2 in huis... Het sprak me aan, maar de knop om er mee te starten kon ik niet vinden in mijn hoofd. Inmiddels ben ik zover! Vorige week gestart, wel zwakke momenten gekend, maar daarna het GOK-ken weer kunnen oppakken. Ook ga ik nu (samen met mijn dochter) naar de sportschool. Mijn doel is 4x/week. Waarvan 1x Bootcamp en 1x BodyBalance en 2x Fitness samen met mijn dochter. Ik hoop dat jullie mij kunnen steunen en helpen waar nodig. Als ik meer ingeburgerd ben, dan hoop ik hetzelfde voor jullie en nieuwe aanwas te kunnen doen!
Hartelijke groet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 11:21    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven