Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ik ga gokken...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Timmerdosie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: GOK-ken

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Mijn naam is Ingrid, ik ben 40 jaar jong, moeder van 2 (12 en 9, meisje en jongen) en 3 poezekindjes (die inmiddels allemaal (hoog-)bejaard zijn) en getrouwd met een brandweerman. Ik werk 20 uur per week als verpleegkundige op een orthopedische afdeling van een algemeen ziekenhuis.
In de loop der jaren een aantal keer een dieet uitgeprobeerd. Cambridge, Sonja Bakker, shakes en repen, niet/minder snoepen. Allemaal wel resultaat, maar voor mij niet vol te houden. Het jojo-effect is mij niet onbekend en inmiddels week ik ruim 118 kg bij een lengte van 177. Mijn BMI is 37,9, dat brengt het e.e.a. aan risico's met zich mee. Er moet nu iets gebeuren om het tij te keren! Op Gewicht hen ik al een jaar of 2 in huis... Het sprak me aan, maar de knop om er mee te starten kon ik niet vinden in mijn hoofd. Inmiddels ben ik zover! Vorige week gestart, wel zwakke momenten gekend, maar daarna het GOK-ken weer kunnen oppakken. Ook ga ik nu (samen met mijn dochter) naar de sportschool. Mijn doel is 4x/week. Waarvan 1x Bootcamp en 1x BodyBalance en 2x Fitness samen met mijn dochter. Ik hoop dat jullie mij kunnen steunen en helpen waar nodig. Als ik meer ingeburgerd ben, dan hoop ik hetzelfde voor jullie en nieuwe aanwas te kunnen doen!
Hartelijke groet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 11:21    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Ingrid, van harte welkom bij de weegclub. gok is een fijne methode omdat je zo lekker met de pot mee kunt blijven eten Erg blij en 4x sporten vindk ik wel heftig! Knap hoor naast een baan en een gezin. Wel gezellig natuurlijk dat je samen met je dochter gaat.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Grip op koolhydraten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 14:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1