Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ben nieuw hier.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jokie1959
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond en minder eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen.
Ik wil graag wat gewicht verliezen en mijn dikke buik kwijt. Mijn gewicht valt wel mee maar mijn taille omvang zit in de gevarenzone, nl 94cm. Dat mag voor een vrouw max 88 cm zijn.
En mijn buikje is een hoger risico voor Diabetis enzo.
Dus er moet wat vanaf, ik ben al 13 dagen bezig en al wat afgevallen.
Best wel moeilijk want ik kan geen bakker voorbij lopen zonder een saucijsenbroodje te kopen en ook een zak patat op de markt vind ik heerlijk. Ben een echte buiten de deur eter!.
Dit moet ik afleren van mezelf!.
Ook haal ik al 13 dagen geen koek en snoep meer in huis. En het scheelt dat ook mijn man af moet vallen op advies van de huisarts. Dus we doen het samen.....
Hartelijke groet, Joke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 14:07    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Jokie, van harte welkom bij de weegclub. Het begin heb je al gedaan. Goed van je. Het helpt altijd als je het samen kunt doen met je partner. Het helpt je misschien ook om de dingen op te schrijven door middel van een dagboekje. Kijk rustig rond. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom...ja al dat lekkers op je weg maakt het best moeilijk Rollende ogen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Jokie1959

Dieet: Gezond en minder eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
van harte welkom...ja al dat lekkers op je weg maakt het best moeilijk Rollende ogen

ja zeker, vooral in een supermarkt. Dan krijg ik overal trek in:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 16:18    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Joke1959, welkom ! Goed dat je deze site gevonden hebt, als je participeert hier en daar, is het een goede steun om vol te houden, dus zet hem op !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij welkom en succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 14:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1