Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ik ben Lotje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lotje56
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Beste allemaal,

Mijn naam is Lotje, ik ben 30 jaar oud en woon in Deventer. Ik heb 2 (stief) kinderen en een hele lieve man. (formaat lang en slank, fanatiek hardloper)

Ik ben begin september begonnen met letten op mijn voeding. Dit kwam omdat ik binnen 1,5 jaar bijna 10 kilo was aangekomen. Helaas gaat het er niet zo makkelijk weer af.

Ik heb alleen 1 groot probleem, ik weet echt niet meer waar ik nu wel en niet op moet letten. Ik zal mijn probleem in een andere rubriek toelichten.

Groetjes Lotje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2016 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Lotje, van harte welkom bij de weegclub.

Soms is het niet eenvoudig om een eetpatroon te vinden dat goed bij je past en waar je ook gestaag van afvalt. Misschien eerst eens rondsnuffelen hier en als je een (eet)dagboekje maakt krijg je al snel mede-lijners op bezoek die je van advies kunnen voorzien. Lach

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2016 0:36    
Vrouw Weeggegevens   Mutya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hey Lotje welkom hier ik heb veel aan dit forum en een eet dagboek gehad heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2016 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom Lotje
kijk eens op je gemak roch bij de dagboekjes,daar lees en leer je vast veel...en als je dan zelf een eet dagboekje start komen er vast wel bezoekers met goede adviezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2016 15:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1