Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Hallo allemaal, Ik had me eigenlijk in oktober 2014 al moeten voorstellen. Dat heb ik toen niet gedaan. Daarvoor mijn excuses. Ik schaamde me gewoon te zeer. In oktober 2015 was ik bijna 39 kilo lichter. Van 107,7 naar 68,9. Toen ben ik gaan stabiliseren (net als het afvallen ook onder begeleiding bij docslim clinics). Over dit stabiliseren, heb ik bewust lang gedaan. Stapje voor stapje ben ik iets ruimer gaan eten en zelfs nog een beetje afgevallen. Vandaag weeg ik 67,4 kilo en voel me nog steeds heel erg gelukkig met het bereikte. Zojuist afscheid genomen van mijn coach bij docslim (niet helemaal, want ik heb een terugkom pakket genomen als stok achter de deur. Ik ga elke 2 maanden wegen en bijkletsen). Het bijhouden van de score bij de weegclub, meedoen met de sprintjes en het kijken hoe anderen het doen heeft me zeker ook meegeholpen. Dank daarvoor.