Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

iemand ervaring met het koolsoep dieet???

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   linda88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

hallo allemaal

ik ben linda 22 jaar. en heb gehoord dat je met het koolsoep dieet erg goed kunt afvallen.

ik vraag mij alleen af of iemand hier ervaring mee heeft?
zo ja, toen je met het dieet stopte en normaal ging eten, kwam je toen ook weer gewicht aan?

en wat mag je drinken als je het dieet volgt?

ik ben van plan om het 7 dagen te doen. op een site stond namelijk dat als je het langer doet je tekorten in je lichaam kunt opbouwen. en dan wil ik na 1 week koolsoep 3 weken gewoon lijnen via de sonja bakker methode en dan weer 1 week koolsoep. maar ik weet dus niet of dit werkt?????

dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen

groetjes linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2010 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Kisara
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wil je dat doen om extra snel af te vallen of wat is je doel want anders denk ik dat je gewoon het beste Sonja bakker kan volgen want dan eet je gezond en val je op een rustig tempo af wat beter voor je huid is en je lichaam.

Het koolsoepdieet ken ik niet maar als er staat dat je het beter niet langer dan 7 dagen kan doen is dat inderdaad omdat je anders vitaminen en mineralen in je eten gaat missen en dat is niet goed.

Mijn streven is op 8 april 110 kilo te wegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2010 23:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik wil inderdaad snel afvallen tot de 100kilo, en daarna weer gezond eten op pakken. want het koolsoep dieet is inderdaad wel eenzijdig waardoor je tekorten kan krijgen.

maar ik wil eerst kijken of het wel bij mij werkt, en dan wil ik 1 week koolsoepen en 1week gewoon eten. en dan om en om totdat ik rond 100kilo zit.

het is namelijk veel makkelijker en goedkoper dan sonja bakkeren. maar ik weet dus ook niet of het echt werkt, en of je na het koolsoepdieet ook weer snel aankomt.????

ik ben dus echt opzoek naar iemand die uit eigen ervaring kan spreken. want voor dat ik al die moeite doe ben ik wel erg beneiwud naar iemand anders mening. want het zou zo zonde zijn als ik wel goed afval, maar als ik weer gewoon via de eetwijzer zou gaan eten gewoon weer kilos aankom Heel heel boos

groetjes
linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 9:47    
Vrouw Weeggegevens   dejenni
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Waarom wil je "snel" afvallen?
Je bent toch ook niet binnen een week op het gewicht gekomen waar je nu op bent?
Dat koolsoepdieet is ook helemaal niet goed voor je.
Je krijgt veel te weinig binnen. Van mensen die ik ken die dit dieet hebben geprobeerd heb ik ook geen goede verhalen gehoord.
Het is zwaar, je hebt weinig energie en zodra je gestopt bent kom je toch weer aan omdat je dan weer meer energie binnenkrijgt.
Eten wordt op die manier alleen maar een obsessie.

Je kunt beter je levensstijl omgooien. Is misschien de eerste tijd moeilijk maar daar wen je snel aan.
Ik denk dat je zelf ook al twijfelt aan dit dieet anders vraag je dit hier niet.
Als ik jou was zou ik er niet aan beginnen......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Ik heb ook geen ervaring met de koolsoep (zou er niet aan moeten denken..), maar wel met gewoon gezond eten, en als je kijkt naar mijn ticker zie je dat het er zo ook af gaat! Erg blij Misschien niet zo supersnel als met de soep, maar het blijft er bij mij wel af. Ik heb al zo vaak gejo-joot dat ik nu heb gekozen om gewoon gezond te eten en veel te sporten, dat is een patroon wat je altijd vol kan houden ipv zulke dieet-methoden. Zie het over een langere termijn zou ik zeggen. Heel veel succes met afslanken, als het knopje om is lukt het vast!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 11:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
bedankt voor de reacties

ik heb er helaas wel erg goede dingen over gehoord, maar ook negatieve.
en ik wil niet dat ik na 1 of 2 weken zo streng te doen, en afgevallen te zijn dat het er weer dubbel aan komt.

ik heb dan ook nog nooit zo iets gedaan hoor. maar als je dan die resultaten ziet dat iemand die ik spral 40kilo er mee kwijt is in een half jaar. dan thja verlang ik soms ook wel naar zo'n wonder haha

maar bij nader inzien misschien niet zon goed idee., want ja afvallen is heel leuk, maar als je dan weer aankomt word ik alleen maar erg down en deprie van

bednakt voor de tips

liefs linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Kisara
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb iets soortgelijks gedaan. Alleen maar magere yoghurt eten .. dat is ook niet goed en niet vol te houden en bij kwam het daarna er weer snel aan. Nu eet ik gewoon gezond en wat minder. Waarom doe je eigenlijk Sonja bakker als je het te duur vindt. Want sonja bakker kan je dan miss beter als inspiratie gebruiken voor je avond eten en overdag gewoon volkorenbrood met mager beleg eten.

Mijn streven is op 8 april 110 kilo te wegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Jess
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen (Herbalife)

Reageer met quote
Kijk anders eens onder het kopje van Dr. Cohen, misschien iets voor je!? Lees dan ook eens het DB-je van Meissie, een en al motivatie om er voor te gaan!

Maar neem er wel de tijd voor, je lichaam moet zich ook weer kunnen aanpassen!

Suc6 met het maken van je keuze!
En dat je zeker je doel gaat bereiken!

Groetjes Jess

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2010 12:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1