Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

iemand ervaring met het koolsoep dieet???

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   linda88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hallo allemaal

ik ben linda 22 jaar. en heb gehoord dat je met het koolsoep dieet erg goed kunt afvallen.

ik vraag mij alleen af of iemand hier ervaring mee heeft?
zo ja, toen je met het dieet stopte en normaal ging eten, kwam je toen ook weer gewicht aan?

en wat mag je drinken als je het dieet volgt?

ik ben van plan om het 7 dagen te doen. op een site stond namelijk dat als je het langer doet je tekorten in je lichaam kunt opbouwen. en dan wil ik na 1 week koolsoep 3 weken gewoon lijnen via de sonja bakker methode en dan weer 1 week koolsoep. maar ik weet dus niet of dit werkt?????

dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen

groetjes linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2010 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb het nooit gedaan maar dat wat ik gelezen heb komt na een paar dagen de soep je oren uit Geschokt

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2010 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik vind het niet te (vr) eten sorry, maar soep is wel erg goed bij het afvallen.
Je kookt groenten met een blokje door de blender en je hebt heerlijk gebonde soep gebruik bv broccoli, bloemkool of komkommer geen kcal en lekker als lunch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2010 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Foxy74
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Pro Points

Reageer met quote
Een vriendin heeft het gedaan. 3 kilo eraf en die week erop 4 kilo erbij. Het is echt een crashdieet. Wil het je zeker afraden om te gaan doen.

Gezonde eten, bewegen enz kom je veel verder mee en de kilo's blijven er langer af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2010 13:14    
Vrouw Weeggegevens   linda88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
allemaal heel erg bedankt voor de tips

ik twijfelde al heel sterk aan het dieet. maar ja als je het niet probeert denk ik dan maar.

maar dit ga ik zeker weten niet proberen, ik blijf nu lekker afvallen met een beetje van sonja en een beetje van mijzelf.

en het werkt wel hoor, want ik ben al weer een kilootje kwijt, en ik merk ook dat ik dan inderdaad niet meer zo extreem veel aankom.

groetjes linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2010 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Foxy74
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Pro Points

Reageer met quote
Super dat is de manier.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2010 15:49    
Vrouw Weeggegevens   vannekes
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: via een dietiste

Reageer met quote
Hey

Ik heb het dieet ooit wel eens gedaan , zoon 10 j geleden en inderdaad ik kan het je ook alleen maar afraden .
De soep is niet te eten ,
ik had heel de dag trek en als top van de ijsberg kon ik tijdens dat dieet niet naar het toilet , tot de 7 dagen om waren toen zat ik lekker met diarre Huil huil

Echt meid blijf van het dieet af , het lukt je zonder ook wel .

Sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Tugba
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
t'is echt een afrader heb het gedaan en gatver wat was dat vies zeg maar heb het toch gedaan 7 dagen volgehouden 4 kilo eraf maar 2 weken later 7 kilo eraan:S werd er depresief van en k stonk naar kool bah!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 21:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1