Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Iedere dag melden sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren pompoensoep gemaakt. Gezond tussendoortje.

Fijne maandag!

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 6:06    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren een puinhoop qua eten... en wat te laat in bed.
Vandaag ook een puinhoop wat het eten betreft... maar ik neem me wel voor op tijd in bed te liggen vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Lucius, heerlijk pompoensoep! Heb je voor meerdere dagen gemaakt of alleen voor 1 dag?
Ik vries altijd graag wat in voor later Lach

Oh Kordiya, enig idee waar het aan ligt of geen idee? Morgen is er weer een nieuwe dag, sterkte en probeer jezelf te herpakken! Lach

We boffen met het mooie herfstweer, zowel vandaag als gisteren gefietst/gewandeld/gespeeld met mijn jongste dochter in het park. Zij blij, ik blij. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 22:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miep, ik weet niet echt goed waar het aan ligt. De lokroep van bepaalde produkten denk ik!

Gisteren op tijd naar bed gegaan maar wel weer de 'verkeerde' dingen gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Kordiya, het blijft moeilijk soms he... Welke dingen kun je het moeilijkst weerstaan?

Hier ook de verkeerde dingen gegeten gisteravond, chipjes van een smaak die ik eigenlijk niet eens lekker vind. Sip
De tip om het niet in huis te halen, werkt hier niet omdat mijn man graag lekkere dingen in huis haalt. Zoet EN zout, die is nog erger dus dan ik Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Pompoensoep was lekker. Ik heb ook wat in de vriezer gedaan. Was veel te veel voor mij alleen. Ik ben de enige die pompoen lust

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 7:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Miep77 schreef:
Kordiya, het blijft moeilijk soms he... Welke dingen kun je het moeilijkst weerstaan?

Hier ook de verkeerde dingen gegeten gisteravond, chipjes van een smaak die ik eigenlijk niet eens lekker vind. Sip
De tip om het niet in huis te halen, werkt hier niet omdat mijn man graag lekkere dingen in huis haalt. Zoet EN zout, die is nog erger dus dan ik Lachen

Brood en zoetigheid kan ik het moeilijkst weerstaan.

Je kunt je man misschien wel vragen om de chips ergens op te bergen waar jij ze niet steeds ziet? En of hij de chips in een schaaltje voor zichzelf afpast?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 9:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren wat te laat in bed en nog steeds knudde met mijn eetgedrag... Het is dat ik me trouw elke dag wil melden.... Rollende ogen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 17:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren weer een keer op tijd in bed, en na het avondeten in elk geval niks meer genomen. Kleine stapjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 12:45    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Miep77 schreef:

ik klink hiermee wellicht wat kort door de bocht. Maar zou het jou helpen als er alleen in het weekend bijv. chips gegeten wordt? Als partner is het toch ook fijn dat je elkaar steunt.. en dit is voor jou klaarblijkelijk een lastig punt. Uiteindelijk wordt niemand gezonder van met grote regelmaat chips en zoetigheid eten. Wellicht kunnen jullie samen op zoek naar "betere" alternatieven (ik eet bijv. veel snack a jacks.. gezond is het niet maar zéker beter dan chips).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 20 van 23