Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Iedere dag melden sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het nog steeds heel wisselend. Al merk ik wel dat de gewoonte van het pakken van snoep/chips/koek in de avond weg is. Soms heb ik er wel trek in, maar dan zet ik een kopje thee.
Dat is echt iets dat heel goed gaat, na het avondeten niks meer eten.

Gisteren weer een wandeling gemaakt. Kijken wat vandaag brengt. Ik moet werken dus zal niet zo heel veel tijd hebben om te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteravond lag ik op tijd in bed. Mijn eetplan goed aangehouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 12:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren knudde. Drie kwartier te laat in bed en te veel gegeten.

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 9:52    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het goed. Werk nu 2 dagen thuis en ook het snaaien hou ik goed onder controle. Wel beweeg ik minder met hele dagen binnen zitten. Morgen weer lekker Padel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi, ben een paar dagen niet geweest. Het moet echt nog in mn nieuwe ritme komen Lach
Hoe gaat het hier?
Het helpt wel dat jullie trouw posten, ook al zijn het kleine berichtjes, maakt het makkelijker om ook te reageren.

Kordyia en Dai, ik heb zeker genoten van de chips, bedankt. ohhh Maar ik moet uitkijken dat ik niet terugschiet in slechte gewoontes, zoals iedere avond chips. Schaam Schaam Ik hou heel erg van zout en vet, dat is mijn zwakke plek.

Dai, wat is padel eigenlijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 8:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ah, de blauwe was bedoeld als knipoog smiley, maar daar maakt ie iets heel anders van...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 8:51    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een goede dag. Ik had een vergadering 5 kilometer verderop en ben er lopend heen gegaan. Terug wel met de auto mee. Eten ging ook prima.
Bij de vergadering wel een lekkere warme chocomelk gepakt ipv thee.

Vanmorgen op de weegschaal weer 0,2 eraf. het gaat niet snel bij mij maar wel vrij constant. Ik hoef ook niet perse heel snel af te vallen. Ik probeer een andere levensstijl aan te leren die ik straks als ik af gevallen ben ook vol kan houden. Dus ben heel blij met mijn kleine minnetje.

Miep, snap die valkuil heel goed. Ik heb dat ook. Ik zorg dat die dingen niet in huis zijn en als ze er wel zijn zoals nu over van verjaardag. Dan laat ik de kinderen het opeten en daarna haal ik geen nieuwe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 9:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Nathalie. Fijn als je zo'n stuk kunt lopen naar een vergadering.

Miep77 schreef:
Ah, de blauwe was bedoeld als knipoog smiley, maar daar maakt ie iets heel anders van...

Je kunt je berichtje nog een tijdlang nadat je het geplaatst hebt wijzigen. Er zit rechtsboven in je bericht een 'knop' waar 'wijzig' op staat.

Gisteren was ik op tijd in bed. Weer een dag van geen zoetigheid noch bloem gehad en 's avonds niets gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 10:02    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Miep
Het helpt mij gewoon heel erg om hier (bijna) dagelijks te komen en het succes van anderen te zien. Het is voor mij dan ook een echte motivatie.

Ik lust werkelijk alles... dat is mijn zwakker plek haha.

Padel is een soort combinatie tussen squash en tennis. Vooral in Zuid Amerika en Spanje heel populair.

@Nathalie
Goed dat je er voor kiest te gaan lopen. Zijn kleine dingen maar zorgen wel voor net wat meer beweging. en 0,2 is een prima resultaat. Heb je wle een doel om per week af te vallen of is jouw doel elke week een groen vakje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 8:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nathalie wandelen vind ik ook fijn! Ik probeer vaak in de lunchpauze een stukje te wandelen, maar nu met het slechte weer schiet dat er helemaal bij in.

Kordiya, bedankt voor de tip.
En Dai, ik kan me voorstellen dat dagelijks kort berichtje plaatsen heel motiverend helpt.
Tot nu toe logde ik alleen in via de telefoon, dat werkt best onhandig. Aangezien ik nu toch dagelijks thuis werk heb ik nu toch maar even via werk-PC ingelogd, dan wordt het waarschijnlijk makkelijker om even gauw een berichtje te plaatsen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 18 van 22