Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Iedere dag melden sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi, jullie zijn goed bezig allemaal! Lach

Ik haal zelf weinig zoetigheid in huis, maar mn man wel; en als het er dan is kan ik er toch moeilijk afblijven. Zodoende vandaag chocolade gegeten. Maar niet al teveel, dat valt gelukkig mee. Lach
Vanavond weer even sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 18:25    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Project gezond is een programma met weekschema's en lekkere recepten.

Je kan het twee weken gratis proberen. Na de twee weken stopt het vanzelf dus je zit nergens aan vast.

https://www.projectgezond.nl/proberen

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 6:11    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Kordiya
Haha nou dat kan ik dus niet.. was blij dat ik de deur uit ging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 8:27    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het ook heel moeilijk om van snoepgoed in huis af te blijven en met pubers thuis hebben we natuurlijk wel het nodige in huis.
Dus nu koop ik de snoepjes waarvan ik weet dat zij ze lekker vinden en ik niet. Alles wat ik ook lekker vind komt er nu even niet in.

Ik merk dat het bij mij heel wisselend gaat. Ene dag goed en de andere maak ik er een puinhoop van. We zullen zien wat vandaag gaat brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 8:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
nathalie81 schreef:
Ik vind het ook heel moeilijk om van snoepgoed in huis af te blijven en met pubers thuis hebben we natuurlijk wel het nodige in huis.
Dus nu koop ik de snoepjes waarvan ik weet dat zij ze lekker vinden en ik niet. Alles wat ik ook lekker vind komt er nu even niet in.

Ik merk dat het bij mij heel wisselend gaat. Ene dag goed en de andere maak ik er een puinhoop van. We zullen zien wat vandaag gaat brengen.

ja snap ik. Gelukkig is mijn zoon niet zo'n snoeper (nog) en ik probeer inderdaad dingen te kopen waar ik zelf niet zo van hou.
Waar zit het hem in dat de ene dag beter gaat dan de ander? Door hoe je je voelt? of door motivatie? Ik herken het wel. Althans nu niet.. nu ben ik al 9 dagen in de juiste spirit. Maar alle mogelijke pogingen eerder, had ik daar ook last van. Probeer uit te zoeken waar het door komt en hoe je dat stukje motivatie/discipline op kunt brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
dai165 schreef:
@ Kordiya

Wat kun je niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een kwartier te laat in bed. Heel goed mijn eetplan aangehouden al was het gisteravond wel even heel moeilijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
dai165 schreef:
@ Kordiya

Wat kun je niet?

jij reageerde op mij dat ik er goed van af kom blijven. Maar dat kan ik dus jusit niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dai165 schreef:

jij reageerde op mij dat ik er goed van af kom blijven. Maar dat kan ik dus jusit niet.

Ah, ik snap het. Gewoon blijven oefenen, zullen we maar zeggen, hè? Ik heb het geluk dat mijn man het prima vindt om geen lekkers in huis te hebben, dat scheelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 12:55    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dai165 schreef:
nathalie81 schreef:

ja snap ik. Gelukkig is mijn zoon niet zo'n snoeper (nog) en ik probeer inderdaad dingen te kopen waar ik zelf niet zo van hou.
Waar zit het hem in dat de ene dag beter gaat dan de ander? Door hoe je je voelt? of door motivatie? Ik herken het wel. Althans nu niet.. nu ben ik al 9 dagen in de juiste spirit. Maar alle mogelijke pogingen eerder, had ik daar ook last van. Probeer uit te zoeken waar het door komt en hoe je dat stukje motivatie/discipline op kunt brengen.

Waarom het de ene dag beter gaat als de andere heeft veel te maken met hoe ik me voel. Ik doe mee aan een medicijnstudie voor het gebruik van medicinale cannabis voor mijn fybromyalgie. die medicatie heeft invloed op hoe fit ik ben. ik word er heel moe van,waardoor ik minder ga wandelen. Aan de andere kant heeft cannabis de bijwerking dat je meer trek krijgt.
Het grote voordeel van dit medicijn is dat mijn pijnklachten een stuk minder zijn. ik heb nu zelfs dagen die ik zonder pijn doorbreng: voor het eerst in 30 jaar!!!
Bizar, dat dit medicijn nog niet beschikbaar is als pijnbestrijder.
Helaas nog maar 3,5 week dat ik de medicatie krijg. Daarna 6 weken zonder. en dan is het onderzoek afgerond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 16 van 23