Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

HuubkeUden is Weer 'terug' bij de Weegclub

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   HuubkeUden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Sleeve

Reageer met quote
Erg blij
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier te vinden was. Eigenlijk sinds de 'server' down was. Vandaag maar weer eens geprobeerd en alles was weer terug.

Ik ben inmiddels 18 maanden geleden voorzien van een gastric-sleeve in de Catharina ziekenhuis in Eindhoven. En ik heb er nog steeds geen spijt van. Zowel mijn gewicht als mijn BMI zijn nu gezond en ik voel me in alles erg happy. Echt problemen heb ik niet. Ik kan alles eten of drinken...(met uitzondering van pasta en daaraan gerelateerde producten).

Ik ga gemiddeld genomen nog maar één keer per maand op de weegschaal staan om te bekijken hoe het gaat qua gewicht en ik moet vaststellen dat ik sinds januari van dit jaar 'steady' ben dus zweef tussen de 75,5 en 78 kg en daarmee kan ik prima leven.

Ik ontzeg mijzelf helemaal niets meer en ik vertrouw erop dat mijn 'Maagsmurf' op tijd aan de bel trekt als ik vol begin te raken en tot nog toe gaat dat prima. Of het nu gaat om, fruit, groenten, brood, aardappelen, frites, vlees, zuivel, snoep, chips, nootjes. koekjes, bier, frisdrank. Alles zonder problemen. (Hoewel ik voor wat betreft de frisdranken wel blijf bij 'light' of Slimpie). Ook drink ik veel water, zeker nu in de wat warmere zomermaanden.

Ik heb in ieder geval na die OP een flinke kwaliteit van leven terug gekregen die ik met met overgewicht (Op mijn top moet dat aan het eind van de jaren '90 150kg zijn geweest) echt wel kwijt was.

Kortom een tevreden 'sleever' die nooit meer terug wil naar zijn oude 'over' gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 aug 2013 15:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug en wat een positief verhaal zeg, super om te horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 aug 2013 17:50    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Welkom terug!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 7:16    
Man Weeggegevens   HuubkeUden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Sleeve

Reageer met quote
Oh Jee. In plaats van 79,1kg in te voeren in mijn weeggegevens geef ik per ongeluk aan dat ik 97,1kg weeg. Dat is dus niet het geval. Het gewicht is echt 79,1 kg...(gelukkig). Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Schaam Schaam Huil huil Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 sep 2014 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Mail ontvangen en is aangepast je kan op het forum ook deze dingen vragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 sep 2014 9:21    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Huub,

Welkom terug en leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Wat een wereld van verschil hè.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 sep 2014 7:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1