Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: punten tellen voor extra motivatie!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel voor het mooie lijstje Aila.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 18:49    

Reageer met quote
Aila30 schreef:
..... Mijn moeder en ik kregen ineens zin in mcdonalds, fout fout fout.
(...)
Maar het was natuurlijk beter geweest als mijn hoofdmaaltijd de geplande avocadosalade met kip was geweest ipv mcdonalds.

Maar goed.... een misser mag wel een keer toch? Zal proberen niet te hard voor mezelf te zijn. Morgen opnieuw een dag, hoewel mijn zelfvertrouwen nu wel laag is!

Heb zwaar geen zin om op komende dinsdag op de weegschaal
te gaan staan en mijn gewicht in te vullen.... mijn buik voelt helemaal opgezwollen

Ik ga maar even uit van wat ik leerde toen ik in behandeling was voor de eetbuistoornis. Daar zouden ze zeker zeggen dat een misser weleens mag voorkomen. Dat is normaal. (Ze wilden je daar een 'normaal eetpatroon' aanleren al vraag ik me wel af wat je daaronder moet verstaan... in hun geval was het een eetpatroon dat lijkt op dat toen ik kind was, begin jaren zeventig: drie maaltijden en tussendoortjes als liga en sultana... niet echt mijn ding, enfin).

'Normaal' lijkt me dat iedereen weleens een keer wat meer eet of extra lekkere dingen eet en dan wat teveel neemt. 'Abnormaal' wordt het wanneer je daar dagen en dagen mee door blijft gaan en dan opeens weer heel streng wordt voor jezelf. Dan ga je richting eetstoornis.

Laat je zelfvertrouwen maar niet afhangen van wat je deed met eten of van hoeveel je weegt of hoe dik je bent. Iemand wordt geen slecht mens alleen omdat ze een hamburger heeft gegeten! Erg blij

Het kan goed zijn dat je zin in MacDonalds te maken had met het gegeven dat je lijf, na een paar dagen van uiteten en meer zout en vet eten, je probeerde te verleiden om daarmee dóór te gaan omdat vet en zout eten (net als zoetigheid) 'verslavend' kan werken.
Ik heb een vermoeden dat als je nu twee dagen gezonde dingen eet, en zout voedsel mijdt, je buik wel weer zal slinken.

Pluim voor je besluit om nu even niet nog een keer uit eten te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 18:52    

Reageer met quote
Gisteren, zondag: 3 punten. Het is zelfs gelukt om 's avonds vrijwel niets meer te eten. 37 pt totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Oei Schaam Schaam Te lang niet meer bijgewerkt. Heb even teruggezocht. Ik moet noteren vanaf vorige week woensdag. Wat fijn dat er nu ook steeds een tussenstandje is!

Stand dinsdag 10 april: 15 punten
Woensdag: 2 punten. Ochtend en avond gehaald. Middag toch gesnoept.
Donderdag: 2 punten. Ochtend en avond gehaald. Middag toch taart gegeten van een collega.
Vrijdag: 3 punten
Zaterdag: 1 punt, ochtend en avond niet helemaal goed gegaan
Zondag: 1 punt. Alleen de ochtend.
Maandag: 2 punten. In de ochtend en avond ging het goed.
Dinsdag, vandaag: tot nu toe gaat het goed dus 1 punt voor de ochtend

Totaal stand tot nu toe: 15+ 12 = 27 punten

Aila, je bent er in ieder geval heel bewust mee bezig. Dat is al heel goed. Je mag echt wel eens een misser hebben. Mijn missers moeten nog wat omlaag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 10:03    

Reageer met quote
Gisteren, maandag: 2 punten. Twee rijstwafels met hazelnootpasta teveel gegeten.
39 punten totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 16:48    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gister (maandag): 1 punt
Ik heb iets gesnackt en 's avonds een taartje gegeten met een vriendin

Vandaag: 2 punten
IJsje 's middags gegeten, ongepland Verrast

Toch heb ik met de hakken over de sloot toch een groen vakje weten te behalen. Ik heb de afgelopen week best flink gegeten in de restaurantjes, maar had thuis hoeveelheden behoorlijk naar beneden geschroefd om die reden. Ik ben er blij mee, doel voor komende week is om me iets strakker aan de eetplannen te houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 18:54    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Omdat ik deze week toch weer het doel heb gehaald (3 ons eraf) mocht ik van mezelf vandaag de sportschool overslaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 18:56    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hé dat is gek. Ik weet bijna zeker dat ik een berichtje had geplaatst.....

Zondag 0 punten was weer een hele rare dag.
Maandag 2 punten. S middags een bakje bugles gehad
Dinsdag 2 punten, want ik moest zo nodig 2 koekjes bij de thee in plaats van 1 Stom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 2:37    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik heb gisteren uiteindelijk 2 punten verdiend. In de middag toch 2 kokos rotsjes teveel op. Totaal nu 29 punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 5:35    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ondanks veel gedoe met het konijn vandaag nadat ze vannacht werd aangevallen door een kat, mezelf toch redelijk aan m'n eetplan gehouden.
2 puntjes erbij. Dus ik heb er nu deze week al meer dan de hele vorige week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 22:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16