Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Vanmorgen een keer extra wezen sporten deze week, niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kon en ik er zin in had.. ben maar op de fiets gegaan aangezien het regende, laatste tijd ga ik vaak wandelend er naar toe.. nu maar niet gedaan

vanmiddag een rondje wandelen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 11:45    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer 10+ km gewandeld.
Morgen en zondag zal ook wel wandelen worden ipv crosstrainer.
Ik hou me nog goed aan mijn eetplan, dus ik ben benieuwd zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 18:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het stabiliseren valt me nog niet mee, nou ja er komt iig niet bij!
32 weken op rij groen!

Gister gewandeld, vandaag maar weer. Cool
Ik hoop dat het zonnetje er lekker doorkomt, dat was gister ook wel even lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 6:49    

Reageer met quote
hier al een heerlijk weekend gehad tot nu
Vrijdag was het niet de bedoeling om te wandelen, maar ging boodschappen doen en het was zo heerlijk dat ik er toch een wandeling aan vast geknoopt heb, ideaal dat we gewoon een ronde dorp kunnen doen ;-)

Gisteren eerst in de ochtend wezen wandelen met een vriendin, lekker vroeg dus heerlijk genoten van de natuur, eenden, zwanen, vogels en konijnen in de polder... bij thuiskomst hadden we een ronde van ruim 16 km erop zitten.. 's middags nog met een stel meiden Utrecht in geweest eerst ff ronde door de stad gemaakt (markt/winkels) daarna naar een high tea geweest.. was leuk voor een keertje en heb heerlijk van al die zoeternij genoten alleen ben dat niet meer gewend dus 's avonds hoofdpijn van al die suikers.. Rollende ogen Rollende ogen voor een keertje was het waard..

vanmiddag ff met mijn mannen shoppen in rotterdam.. morgen weer sporten, fietsen en wandelen..

fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 9:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi rondje vandaag windstil weer, wel een andere ronde want de ronde die we normaal lopen was bezet door een hardloop wedstrijd.

Maar het was weer goed te doen, op naar de volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 15:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag erg mooi weer maar de crosstrainer kan sneller dus 45 minuten crosstrainer gedaan. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 15:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Iedereen andere dingen te doen? Ik ben net weer terug van 8 km buitenlucht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen hier ben ik weer van een paar dagen weggeweest .
We hebben heerlijk genoten veel gefietst en gewandeld de boot legde steeds ergens anders aaan in Alkmaar hebben we nog in een soort kasteel meditatie en yoga gedaan leuk dorpje Rijp gewandeld. Purmerend 35 km gefietst en op de boot zelf cursussen pensioen in zicht allemaal aardige mensen heerlijk gegeten een fantastische kok die puur natuur kookte smorgens een uitgebreid gevarieerd ontbijt een brunch 4 gangen diner, s,avonds tot laat gezellig babbelen met wijntje en snacks

En nu bijkomen want het was een gezond vermoeiend programma
En ik schrok natuurlijk van de weegschaal wat die aangaf wat zeer begrijpelijk is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 9:11    

Reageer met quote
ondanks je gewicht lees ik dat je het echt fantastisch heb gehad... en lekker genoten, dat moet ook kunnen.. je gewicht komt wel wer en het zal merendeels vocht zijn.. weer een paar dagen goed in het gareel dan komt het vanzelf wel weer goed

iig succes!!! en lekker na genieten..

Hier al een paar dagen lekker aan de wandel geweest, heerlijk genoten van alles wat er om heen en erbij was.. morgen ik denk een rustdag (als mijn lief thuis is) anders gaan we 's middags nog ff met een vriendin wandelen.. vrijdag gaan we niet veel doen en zaterdag maar weer de wandelschoenen aan trekken..

iedereen succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miranspeet,
We hebben erg genoten van die dagen en ben nog na aan het genieten, het gewicht gaat er vanzelf vanaf nu ik weer normaal eet gelukkig maar, ik moet je complimenten geven hoe veel jij gewicht heb verloren in zo,n korte tijd je zult je nu ook wel beter voelen en beter bewegen, je wandeld veel en ben bijna op je streefgewicht je hebt veel gemeen met pmponer ook veel gewicht kwijt in korte tijd en beweegt ook veel .
Vandaag ga ik weer aan de wandel
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 7:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11