Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja ik eet natuurlijk wel meer, maar ik begin mijn dag altijd met die bak kwark. Verder eet ik ok standaard minimaal 4 plakken grof volkoren brood met of vlees of kaas en dan nog het avond eten.

Ik heb net weer gesport 43 minuten crosstrainer 700+ kcal verbrand volgens dat ding, maar dat kan ik me niet voorstellen. Vanmiddag nog even wandelen , en dan zit de beweging er weer dubbel en dwars in vandaag.

Het ziet er dreigend uit, ik hoop dat het vanmiddag droog is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weekend weer voorbij en heb mijn vriendin 2 dagen helpen verhuizen niet het zware werk daar hebben we de mannen voor Lachen
En toch aangekomen niet overdreven meer gegeten als extra een stukje vlaai voor de harde werkers hihi vandaag rustig aan doen want ik heb een beetje last van de rug
@ miranspeet. Mooie foto,s je woont in een prachtige omgeving

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 9:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:
@pmponer, heb even wat opgezocht, volgens gezondheidsnet (https://www.gezondheidsnet.nl/zuivel-en-zuivelvervangers/eiwit-toppers) zit er in 100 gram magere kwark 15,6 gram eiwit. Dan zou 500 gram dus 78 gram eiwit zijn wat jij op een dag binnen krijgt, veel te weinig.

grappig op de verpakking staat 8.6 gram eiwit per 100 gram
dat scheelt nogal Geschokt

Ine verhuizen, je doet toch altijd meer dan je van plan bent denk ik dan, doe maar rustig aan. Ik werk vandaag vanuit huis, dat bevalt me prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 9:34    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@pmponer

500 gram kwark/yoghurt op een dag is dat niet wat veel.. omdat je ook nog andere dingen erbij eet met eiwitten.. ik heb geen idee hoor.. maar ik zit dagelijks maar op 70/80 gram op een dag aan eiwitten Rollende ogen Rollende ogen .. vandaar dat ik het me afvroeg. ik heb altijd geleerd dat teveel zuivel op een dag ook weer niet al te best is.. maar goed ieder lijf, lichaam en mens is anders.. gewoon zelf ff aan kijken hoe en wat er mee om te gaan

@ine

Hier ook een druk weekend gehad met een verhuizing... je bent ook bezig geweest misschien meerdere oorzaken waarom je wat aangekomen ben.. meer vocht vasthouden of iets

@micha

succes met je nieuwe doel.. gewoon rustig aan en kijken hoe het gaat je bent goed bezig

Hier vanaf donderdag avond geveld door een klein griepje en ik vermoed een lucht weg infectie want ben mijn stem kwijt geweest ed nu gaat het wel weer maar moet vanmiddag een afgebroken kies bij kaak chirurg laten verwijderen en ik hoop dat ze dat maar doen en niet de afspraak verzetten anders ben ik weer 2 maanden verder

Ondanks dat ik ziek was heb ik zaterdag mijn oom geholpen om te verhuizen, deze afspraak stond al geruime tijd gepland en hij moest van de veluwe naar Groningen toe.. en ik was/ben de enige uit zijn kring die een vrachtwagen kan besturen dus kon het helaas niet afzeggen omdat deze dus ook besproken was... dus hele tas vol met paardenpillen en oppep middelen mee.. ben om 7.15 uur vertrokken vanaf huis en stapte om 23.53 uur weer binnen
Gelukkig is mijn lief op het allerlaatste moment nog mee gegaan die heeft zijn werkdag van de zaterdag naar de zondag kunnen verschuiven dus was gelukkig niet alleen.. dat scheelde ook een hele hoop.. dus gisteren heel de dag op bed gelegen en nu ben ik weer redelijk op de been en heb ook mijn stem gedeeltelijk weer terug..

Ik hoop morgen het wandelen en of crosstrainen weer langzaam aan op te pakken.. iedereen een fijne dag vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 10:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
miranpeet schreef:
@pmponer

500 gram kwark/yoghurt op een dag is dat niet wat veel.. omdat je ook nog andere dingen erbij eet met eiwitten.. ik heb geen idee hoor.. maar ik zit dagelijks maar op 70/80 gram op een dag aan eiwitten Rollende ogen Rollende ogen .. vandaar dat ik het me afvroeg. ik heb altijd geleerd dat teveel zuivel op een dag ook weer niet al te best is.. maar goed ieder lijf, lichaam en mens is anders.. gewoon zelf ff aan kijken hoe en wat er mee om te gaan

-KNIP-

Hier vanaf donderdag avond geveld door een klein griepje en ik vermoed een lucht weg infectie want ben mijn stem kwijt geweest ed nu gaat het wel weer maar moet vanmiddag een afgebroken kies bij kaak chirurg laten verwijderen en ik hoop dat ze dat maar doen en niet de afspraak verzetten anders ben ik weer 2 maanden verder

Ondanks dat ik ziek was heb ik zaterdag mijn oom geholpen om te verhuizen, deze afspraak stond al geruime tijd gepland en hij moest van de veluwe naar Groningen toe.. en ik was/ben de enige uit zijn kring die een vrachtwagen kan besturen dus kon het helaas niet afzeggen omdat deze dus ook besproken was... dus hele tas vol met paardenpillen en oppep middelen mee.. ben om 7.15 uur vertrokken vanaf huis en stapte om 23.53 uur weer binnen
Gelukkig is mijn lief op het allerlaatste moment nog mee gegaan die heeft zijn werkdag van de zaterdag naar de zondag kunnen verschuiven dus was gelukkig niet alleen.. dat scheelde ook een hele hoop.. dus gisteren heel de dag op bed gelegen en nu ben ik weer redelijk op de been en heb ook mijn stem gedeeltelijk weer terug..

Ik hoop morgen het wandelen en of crosstrainen weer langzaam aan op te pakken.. iedereen een fijne dag vandaag

Doe inderdaad rustig aan, zorg dat alles uit je systeem is voordat je er weer echt tegenaan gaat. Natuurlijk kun je wel wat doen maar luister wel naar je lichaam en minder naar je hoofd in dit soort situaties.

Over dat kwark, ik heb me zo aangewend 4 a 5 jaar geleden om te ontbijten met een bak kwark, dat is makkelijk en ik vond dat ik de eiwitten wel kon gebruiken. Verder niet over nagedacht. Ik moet wel zeggen dat dit de enige zuivel is die ik krijg op een dag. Ik drink namelijk alleen zwarte koffie en water verder niets

Ik heb verder geen idee wat de invloed is of dat ik dat anders aan zou moeten pakken, punt is de kwark vult en ik heb mijn eiwitten. Het nadeel is dat er geen vezels inzitten dus die moet ik uit mijn grof volkoren halen. Sinds kort doe ik een lepeltje vlozaad elke ochtend voor de kwark dat helpt voor mijn stoelgang en dus vezels binnen te krijgen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
15 min, crosstrainen en gelijk er achter aan 5 km, in een behoorlijk tempo gelopen. en was nog niet eens moe.
Mijn conditie wordt echt een stuk beter.

Miranpeet, beterschap enne doe rustig aan, niet te snel weer aan het bewegen, anders heb je kans dat je het terug krijgt.

pmponer een bak kwark op een dag kan geen kwaad hoor. vult goed en je hebt gelijk je portie eiwitten binnen.
Je valt ervan af dus ik zou zeggen gewoon ermee doorgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 15:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina goed om te zien dat je conditie beter wordt he?!

Ik heb net 44 minuten crosstrainer gedaan, ik heb het wel gehad voor vandaag, nog even naar de winkel om eens vegetarische balletjes te halen/proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 17:35    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
hier gisteravond nog een wandelingetje van kleine 3/4 km gedaan.. we hadden een vergadering/housewarming en het was droog dus samen met vriendin der heen wezen wandelen.. al met al kwam ik gisteren ook aan mijn beweging

vandaag ff kijken wat het weer doet, anders vanmiddag ff kleine wandeling bij droog weer en anders dan maar ff op de crosstrainer..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb 1x per dag een smootie van yoghurt of kwark drink ook karnemelk gewone melk door de koffie,sausjes maak ik ervan best wel veel eieren kaas ed over het algemeen moet dit voldoende zijn, eet gemiddeld 50% koolhydraten 30% eiwit 20% vet.
Fijn stevelina dat je conditie vooruit gaat dat komt ook dat je afgevallen bent ga zo door.

Meranspeet niet te hard van stapel lopen als je grieperig bent, maar je bent jong dan doe je toch meer
Mijn rug is over als je ouder bent luister je waarschijnlijk meer naar je lichaam.

Vandaag naar de kapper dat is een eind fietsen aansluitend naar de stad, het regent hier en niet zo zuinig bah maar ja het is al afgesproken Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 10:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rustig aan gedaan vandaag, 1 leveltje minder zwaar en wat korter 37 minuten. Dat was wel even nodig maar vol er tegenaan ging vandaag niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 20:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11