Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi! Zal me even voorstellen...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   judithsimone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Judith. Ik ben 24 jaar, 1.74 lang en weeg momenteel 82 ('s ochtends gewogen). Ik ben een student en ben door omstandigheden 25 kilo aangekomen.

Ik ben tot mijn 21e altijd slank geweest. Vanaf toen ben ik bepaalde medicijnen gaan gebruiken waar je van aankomt en bovendien honger van krijgt. Ik heb me toen laten gaan en heb heel veel gegeten en gesnoept. Tot ik 72 woog en toen ben ik gestopt met de medicijnen en ben ik afgevallen weer tot 60 kilo. Dit was in 2009. Maar het bleek dat ik de medicijnen toch nodig had en toen ben ik weer enorm gaan eten! Gek genoeg, waarom heb ik me niet ingehouden, denk ik achteraf! Toen ik 83 woog,, een half jaar geleden, gingen de alarmbellen rinkelen. Met behulp van een diëtist heb ik mijn gewicht sindsdien stabiel gehouden. Maar ik wil graag afvallen. Want ik wil heel graag slank zijn.

Ik heb, behalve in die 2 vreetperioden, een gezond eetpatroon. Ik sport regelmatig. Ik probeer wel nog meer te sporten. Ik snoep bijna elke dag wel wat, maar niet veel. Toch probeer ik met behulp van een dagboek hier op het forum mijn eet en sport gedrag bij te houden zodat ik zal afvallen.
Ik heb veel vet rond mijn taille zitten. Ik vind het zelf heel lelijk. Als ik 7 kg af zou vallen, zou ik al heel blij zijn. Dus 75 is voorlopig mijn streefgewicht.

Ben benieuwd naar reacties!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2011 22:19    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven