Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kumari
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Het is weer eens zover.... jojo... uit de hand gelopen en zat van mijzelf!

Ik heb vrijdag een afspraak bij New Fysic en ga daarmee aan de gang, inclusief wekelijks 1 op 1 een weegmoment daar bij een consulent. 1 op 1 past mij denk ik beter, dan de drukte bij de weigthwatchers, bovendien kan ik vaak niet op dat moment, qua werk.

Ik ga hier eens rondneuzen en al jullie ervaring en goede voorbeelden gebruiken ter inspiratie en als stok achter de deur.

succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi, met vallen en opstaan moet je maar denken. En zolang je opstaat....
New Fysic zegt met niets. Waar lijkt het op?
Susses iig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hallo Kumari,
Van harte welkom bij de weegclub. Leuk dat je ervaringen ook gaat delen hier op weegclub, één op één begeleiding is ook wel heel prettig en sowieso maatwerk.
Ik neem aan dat je een personal trainer hebt die je helpt met voeding en beweging. Of heb ik dat mis? In ieder geval ga je vanaf vrijdag minder koolhydraten eten, daarom heb ik je dagboekverwijzing/link in deze hoek geplaatst.

Gegarandeerd grote kans op succes en dat je dat je meer inzicht krijgt in wat je eet, je ook en nieuwe (goede) gewoonten aan gaat leren. Hierdoor heb je een beter en blijvend resultaat en is je jojo tijdperk vanaf nu afgelopen, over en uit..
En ook fijn dat je elke week even een check krijgt of het goed gaat. Dat helpt altijd Erg blij

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en heel veel succes
namens het weegclubteam,
Mamdarijn

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ps. hier zijn al heel veel recepten te vinden voor koolhydraat arm of beperkt eten:
https://www.weegclub.nl/forum/lowcarb-recepten-c5.html

En bij Info gezond low carb eten vind je ook veel nuttige bruikbare tips
https://www.weegclub.nl/forum/info-lowcarb-en-dagboeken-c13.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom Kumari
er zijn veel mensen hier die op de ene of ander manier beperkt koolh eten dus tips en steun vindt je zeker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 0:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1