Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eleven
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben een 36 jarige vrouw en nu ruim een jaar gestopt met roken. In deze tijd ongeveer 10 kg aangekomen. Nu tijd om deze er weer af te krijgen. Dacht december zal hiervoor vast de makkelijkste maand zijn ohhh

Daarnaast heb ik wel een haat/liefde verhouding met eten. Dus in plaats van een dieet wil ik 'gewoon' gezonder gaan eten. Vooral wat aan portie-controle doen en daarbij lekker bewegen. Ook mijn horizon verbreden qua maaltijden is wel een puntje, mijn weekmenu is nogal hetzelfde. Genoeg om mij mee bezig te houden dus ohhh

Groet,
Eleven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 16:30    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Eleven, van harte welkom bij de weegclub. Tja, december is nu eenmaal niet de makkelijkste tijd van het jaar om af te vallen. Maar het is wel een uitdaging. En met een dagboekje kun je dan ook heel goed bij houden wat je eet en drink. Ook dat werkt stimulerend. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Eleven, wel welkom bij de weegclub ! Lachen Deze site kan echt werken voor je, vooral als je actief meedoet met sprintjes die bij je passen. Heb je al een plan ? Hoe ga je het vandaag doen ? Dat is waar je je mee bezighoudt. En ook bijvoorbeeld: ''nu houdt ik me strikt aan mijn eigen regels, maar ik val niet af'', etc etc. wel, dat kennen we allemaal en hier kun je dat type dingen delen en ook heel veel lezen, want bij anderen gebeurt dat ook Lachen Kortom, je kunt erg goed (steeds opnieuw) gemotiveerd worden hier, veel succes en zet hem op ! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Inkie79

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een dag eerder gestart dan ik, misschien kunnen we elkaar motiveren?!

Groet Inge Eleven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1