Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xxnicole
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik ben Nicole en heb mezelf hier aangemeld in 2009, maar de afgelopen 7 jaar hier niet actief geweest, dus hierbij even een voorstelronde Lach

De laatste keer dat ik mijn gewicht hier opgaf woog ik 88.6 kilo, iets waar ik momenteel van droom!
Na een aantal jaren waar mijn gewicht geen prioriteit had woog ik afgelopen maart ineens ruim 110 kilo, tijd om hier wat aan te doen!
Ondertussen ben ik 4 maanden verder en is er 9.4 kilo vanaf maar ik merk dat het de laatste weken erg moeizaam gaat.

Hopelijk kan ik hier extra motivatie, tips, recepten e.d. vandaan halen (en andersom natuurlijk!)

Groetjes, Nicole
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2016 14:09    
Vrouw   Dauphine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom terug xxnicole.
Goed dat je er toch al weer 9 kilo afhebt. Nu de rest nog. Het zal jou ook wel bekend zijn dat het in het begin sneller gaat . Nu dus volhouden en je vind hier vast wel steun genoeg om je te motiveren. En gezond eten kan geen kwaad. Er zijn hier ook genoeg recepten te vinden dus snuffel onze site maar eens door.
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2016 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug! Nu niet weer afhaken, maar gezellig blijven en ook al gaat niet hard, eraf is eraf toch? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2016 19:30    
Vrouw Weeggegevens   xxnicole

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel Erg blij

Ik ga zeker nog even goed rondsnuffelen op de website,
en wat betreft de kilo's.. sja, het gaat nu wel even niet zo snel, maar uiteindelijk ga ik mijn doel halen Erg blij

Kan ik mijn streefgewicht trouwens aanpassen? Iets kleinere stappen lijkt me toch makkelijker haalbaar en extra motiverend als zo'n streven dan gehaald is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2016 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nicole, je kunt naar je profiel gaan en daar je streefgewicht zelf wijzigen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jul 2016 0:13    
Vrouw Weeggegevens   Miss Lola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatbeperkt

Reageer met quote
Welkom terug!!

En veel succes met afvallen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jul 2016 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1