Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   olakar88
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten/ Mieke Kosters

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben Olakar88 en op zoek naar een soort 'buddy' (of buddies, nog beter ohhh) om samen af te vallen. Ik ben 166 cm en weeg ongeveer 69 kilo. Mijn doel is om 63 kg te wegen. Ik ben pas afgevallen tot 65 kg, maar na een aantal dagen raak ik altijd de balans kwijt en ga ik te veel snacken. Ik ben net ook terug van een week vakantie, wat ook niet echt heeft geholpen, dus nu wil ik er echt weer voor gaan!

Ik ben erachter gekomen dat ik het heel moeilijk vind om het alleen te doen, dus deze website lijkt me heel fijn om ervaringen te kunnen delen en als ik het moeilijk heb, hier op te kunnen terugvallen Lach. Mijn moeilijke momenten zijn als ik tv kijk (tv kijken = snacken bij mij) en ik heb de gedachte alles of niets. De balans is dus een beetje zoek en daar ben ik dus naar op zoek ;)Ik wil hier graag aan werken, dus ben ontzettend benieuwd hoe dit bij anderen is en wellicht kunnen we elkaar helpen wat me super lijkt!

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Olakar, van harte welkom bij de weegclub.
Steun genoeg hier post zelf ook actief in de dagboeken en of sluit je bij een sprintje aan voor het delen van ervaringen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Welkom bij weegclub...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 14:45    
Vrouw Weeggegevens   olakar88

Dieet: Gezond eten/ Mieke Kosters

Reageer met quote
Dankjullie! Ik ga hier nog eens verder rondneuzen en me zeker ergens aansluiten, want dit lijkt me een heel fijn hulpmiddel om mijn doel te bereiken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 19:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1