Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anna-Annerieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi iedereen!

Gisteravond laat (misschien vanmorgen vroeg wel, volgens mij was het na 12 uur) heb ik de stap gezet om me aan te melden bij BenFit.
Ik heb het in 2009 alleen gedaan, van 111,5 naar 90,4, maar sindsdien lukt het niet meer.
Ik heb het pluspakket van BenFit waarbij ik elke maand een gesprek heb met een gewichtsconsulent. BenFit is "gewoon gezond eten en bewegen". Geen maaltijdvervangers oid.
Super eng! Maar ook weer heel veel zin in.

Vanmiddag heel verdrietig geweest, ik had me uitgebreid gewogen en ook de meetfuncties van mijn weegschaal erbij gepakt. Dat doe ik euh...zelden. Ik ben erg geschrokken van de cijfers:
Gewicht: 109,7 (staat idd op 110 hier)
Vetperc. 42,1%!!
Spierperc. 31,6% (te laag)
BMI: 33.2

Mijn vetpercentage is een keer zoveel als zou moeten. Ik ben lang, geen propje, maar het zit er dus wel.
Ik heb ook in de familieapp een bericht gezet met wat ik nu ga doen en dat ik het niet alleen kan, hopelijk reageren die goed!
Mijn spierpercentage is te weinig, dat had ik niet verwacht. Die moet meer dan 34% zijn.
Ik heb bij mijn weegschaal nu een papier gehangen met een tabel: datum, gewicht, vetpercentage, spierpercentage. Mooi plaatje er onder en ik hoop dat dat motiveert.

Verder is mijn naam vast wel duidelijk, ik woon in het noorden van Nederland en hang op het moment de student uit Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 19:47    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Anna, Anne-89, Bloempje89... Welkom terug. Je hoeft niet steeds een nieuw account te maken hoor, ze zijn allebei nog gewoon actief. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 2:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oooh haha, sorry!

Ik ben helemaal opnieuw begonnen en ook helemaal klaar met afgelopen jaren. Wil graag opnieuw beginnen, maar als dat ook kan met mijn oude account is het prima hoor Erg blij dan mag deze uiteraard verwijderd worden Lach
Ik hoef niet onnodig schijfruimte in te nemen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 3:17    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Nee we verwijderen niets uit de database, dus begin maar lekker opnieuw met dit account. Erg blij Ik zal die andere dan wel op nonactief zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 14:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Super bedankt! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 16:06    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook

Reageer met quote
back.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2015 20:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1