Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi, ik ben Sandra!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sandraenergizer
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat-arm

Reageer met quote
Hallo allen,

Jarenlang in het verleden op Valtaf.nl gezeten en een leven vol afvalmomenten achter de rug.
Op mijn top (qua gewicht) kreeg ik een vervelende scheiding voor mijn kiezen, was ik ook in de overgang en ik kreeg Corona. In de afgelopen Coronatijd van niks doen en alleen thuis zitten, resulteerde dit natuurlijk vooral in emotie-eten en ook helemaal niet meer bewegen.

En waarom: ja ik weet het ondertussen natuurlijk donders goed: als ik niet echt lekker in mijn vel zit, gaat mijn mond open en de inhoud van de kasten erin.
Als ik geen energie heb gebeurt dat (Corona gevolgen!), als ik alleen ben gebeurt dat (Corona tijd en gescheiden, dus om de week een hele week alleen in huis) en als ik emotioneel ben gebeurt dat (omdat ik nog steeds last heb van Corona, omdat ik in de overgang zit, omdat ik nog steeds gedoe heb met mijn ex, omdat ik maar niet in staat ben om te stoppen met aankomen en te starten met bewegen, kortom: omdat ik niet blij ben met mezelf en niet trots ben op mezelf!)
Nieuwe mantra: (gisteren op tv gezien) Ik ben goed genoeg, ik ben het waard! (Ik ben mooi, ik ben sexy!)

Zojuist alweer 10 minuten zitten typen en dus niets kunnen eten! Ok, alle gekheid op een stokje, ik overdrijf niet. Het gaat echt zo en het moet afgelopen zijn. Het moet stoppen. Ik wil bewegen en weer fit en gezond worden!
Ik wil koolhydraatarm eten en ik wil bewegen.
Voorlopig wil ik van de zaterdag een cheat-day maken, dus als ik een keer brood wil eten, kan dat op zaterdag.

Het begin is het halve werk en als ik dit 1 week volhoud, wordt het daarna echt makkelijker! Ik weet dat, want ik heb dat in het verleden vaker mogen ervaren. Dus dat hou ik nu voor ogen.

Nog 2 dingen die ik niet moet vergeten:
1. Al mijn eten (en dus boodschappen) moet ik van tevoren plannen!
2. Ik moet veel meer water drinken!

Wish me luck!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Sandra , van harte welkom bij de weegclub.
wow dat is heel wat op je bordje...goed dat je er toch voor gaat

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hallo Sandra, welkom.
Wat goed dat je zo doorziet wat de achtergronden zijn van de problemen met aankomen.
Moest wel grinniken om je 'tien minuten typen en dus niets kunnen eten'! Kom hier dan maar vaak berichtjes typen! Erg blij

Mooie doelen heb je genoteerd. Kom lekker meedoen bij de (doorlopende) sprintjes 'Positieve Punten tellen', dat kan je helpen gemotiveerd te blijven. Zie hier https://www.weegclub.nl/forum/ook-in-juli-scoren-we-positieve-punten-t57095-110.html#2817687

Ook bij deze sprintjes ben je van harte welkom:

https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-deel-2-t57061-380.html#2817674 en deze
https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-deel-2-t57061-380.html#2817674

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 15:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1