Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi, ik ben nieuw!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Savvie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi, ik ben Savannah. Ik ben redelijk slank, maar ik wil graag de laatste kilo's kwijt.

In 2015 kreeg ik schildklierkanker en is mijn schildklier operatief verwijderd. Ik heb daarna een tijd weinig aandacht aan sporten en gezond eten besteed, maar eigenlijk merk ik dat mijn lichaam daar nu juist meer behoefte aan heeft. Ook vind ik dat het nu echt tijd wordt om aan mijn droomlichaam te werken: het kan allemaal zomaar voorbij zijn en 'in de toekomst dan ...' kan zomaar veranderen in 'had ik maar ..'. Dat gaat mij niet gebeuren.

Ik wil mijn streefgewicht bereiken door te sporten en een crossover dieet tussen het nutritarische dieet van dr. Fuhrman en het iets minder strikte dieet van de Voedselzandloper te volgen. Ik eet al een maandje of twee best wel gezond, dus ik hoef er niet al teveel voor aan te passen.

Oh, ik zie dat anderen ook hun begin- en streefgewicht erin zetten.
Ik ben 1.69 m lang en ik weeg nu 63,5 kg. Ik wil eigenlijk al jaren weer graag terug naar 57 kg. Dit heb ik altijd een mooi gewicht voor mezelf gevonden, maar dit heb ik al jaren niet meer gewogen. Die laatste paar kilo's zijn zo hardnekkig, maar deze keer gaan ze eraf!

Game on! Erg blij

Als mensen recepten willen uitwisselen: leuk!

Groetjes, Savannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Savvie, van harte welkom bij de weegclub.
Niet niks dat je de rot ziekte kanker hebt gehad is het helemaal weg nu, verder wens ik je veel succes met je droomgewicht

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:49    

Reageer met quote
Bedankt voor alle informatie!
Begin dit jaar hebben ze een echo van de hals gemaakt en het ziet er goed uit, dus ik ben nu voor het eerst in langere tijd echt clean. Lach Vooruitgang is nu weer mogelijk.

-Eat to Live-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een hartelijk welkom bij onze weegclub Savvie. Die laatste kilo' s gaan er heus wel af hoor.
Wat heerlijk dat je sinds lange tijd clean bent. Hopelijk blijft dat zo.
Houd je je helemaal aan het voedseladvies van de zandloper of gedeeltelijk. Ik vermoed zomaar dat je alle suiker ed hebt uitgebannen. Suiker is nl.een voedingsbodem voor kanker.
Succes met afvallen.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 15:28    

Reageer met quote
Merci!
Klopt. Toegevoegde suikers vermijd ik zoveel mogelijk.
Mijn favoriete dieet is het nutritarische dieet van dr. Fuhrman, maar ik vind dit helaas moeilijk vol te houden. Daarom eet ik wel zo nu en dan vis of kip, havermout en een beetje olie in sladressing. Het lijkt daardoor enorm veel op het Voedselzandloper dieet. Ik probeer op z'n minst 500g groente en 250g fruit per dag te eten. Ik voel me daar heel goed bij en ik houd het thuis makkelijk vol. Alleen als ik de deur uitga, dan wil het nog weel eens misgaan... Uitlachen

-Eat to Live-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 22:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1