Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi, ik ben José

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw   Linnepin
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo Jos?©,

Ik ben Linda, een groentje.....
Vorige week woensdag begonnen met Atkins en inmiddels 2 kilo kwijt Applaus

Mis alleen mijn zoetigheidddddddddd Huil huil

TIPS TIPS TIPS voor de zoete trek tijdens inductie graag!!!

Verder geen trek/honger, tis goed te doen, maar ik word nu al gek van vlees/vis/sla.......HELP

lijngroetjes, Linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 13 apr 2004 14:14    
Vrouw   Annemie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastrische Bypass

Reageer met quote
Ha Jos?© Lach ,

Hihi, wat hebben wij veel gemeen. Ik ben 48 jaar en heb ook 3 kinderen (en een allerliefste man natuurlijk). Ik heb 3 dochters van 17, 15 en 13 jaar. Wij wonen sinds 2 jaar vlak over de grens bij Maastricht in Belgi?«.
Voorheen woonde we in Valkenburg
Oudste heeft nog in Nederland haar VMBO-TL afgemaakt en is vorig schooljaar in Belgi?« naar school gegaan, net als de andere twee.
Helaas sloot het Belgische onderwijs helemaal niet aan bij het Nederlandse dus na de zomervakantie is zij weer naar Maastricht gegaan (voor school dan) en doet nu een MBO opleiding.
Dochter 2 zit ook op een internaat in de buurt van Tongeren. Die zit heel erg te puberen en dacht verleden jaar het hele gezin naar haar hand te kunnen zetten. Dat was tijdens de periode dat ik ziek was. Dat bracht veel onrust thuis ?©n ook voor haar dus in onderling overleg koos zij (en wij) voor (voorlopig) een internaat. Waarschijnlijk is het haar reactie geweest op mijn ziek zijn, daar had ze het nogal moeilijk mee.
In ieder geval heeft ze het reuze naar haar zin in het internaat!
Dochter 3 gaat naar de 1e klas van het TSO, toen wij verhuisden zat zij in groep 8 maar wij hebben haar hier een jaartje over laten doen om te wennen aan het onderwijs in Belgi?«.
Ik werk ook in de zorg, bij de Thuiszorg (in Nuth), administratief dan wel.
Het is elke werkdag een hele rit van mijn woonplaats naar mijn werk, maar all?©e, ik woon hier graag en heb bovendien een te gekke baan met allerliefste collega's en dat is ook wat waard! Ik rij zo'n 45 minuten (met een beetje geluk), dan denk ik maar aan die mensen in de Randstad die dagelijks in de file staan, dan mag ik nog niet klagen.
Nou, wordt een hele brief, stop nou maar.
Liefs,
Annemie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2005 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Welkom Annemie, en leuk dat je wat over jezelf vertelt, mijn man gaat straks ook een uur heen en een uur terug rijden, naar zijn werk, wij gaan verhuizen, maar het is een 4 baans weg.
Goed opgelost met de kinderen!
In Belgi?« wonen lijkt met heerlijk.
Mijn dochter (=Caramella of Sharonne) roept dat ook altijd, als we er zijn:", ik ga hier wonen". Succes met alles, Mixer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2005 11:13    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Hoi José
Ik lees, dat je vandaag jarig bent.
Gefeliciteerd.
Ik zou het leuk vinden om te horen hoe het nu met je gaat.
Groetjes, Josephine.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2015 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2