Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi, ik ben Gerdien

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gerdien71
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik ben dus Gerdien, 37 jaar en aan het Sonja Bakkeren (online). Begonnen op 26-12-2007 en begin maart zat ik al rond de 87 kg Lach . Het ging lekker en de vaart zat er goed in. Goede voornemens om na de 8 weken online zelf goed de rode draad vol te houden. Maar dat lukte dus niet Heel heel boos . Door verjaardagen, feestjes en teveel snaaien ben ik dus weer 5 kg aangekomen Schaam Schaam . Ik baal van mezelf en heb deze week de draad weer opgepakt. Ik heb er weer wat af (gelukkig) en zit nu op 90 kg. Mijn streefgewicht is in eerste instantie 75 en mijn droomgewicht is 68 kg, maar of ik dat ooit haal?

Per toeval kwam ik op de weegclub terecht en gelijk aangemeld. Ik ben een stok achter de deur nodig en ik hoop dat ik die hier vind.

Ik wens jullie ook allemaal veel succes.

gr. Gerdien71
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 mei 2008 22:47    
Vrouw   Missy Netta

Dieet: Genesis dieet

Reageer met quote
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan sorry.
Welkom Gerdien, en heel veel sukses.
Rollende ogen

Laatst aangepast door Missy Netta op za 24 mei 2008 20:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Romato
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo Gerdien

Welkom op deze club Erg blij
Hier kan je allemaal leuke tips en recepten vinden en natuurlijk de nodige peptalks.

Ik vind het hier geweldig en ik heb er al een hoop aan gehad.

veel succes en samen komen we er wel.

Gr Romato
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Ilse
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Gerdien,
Welkom en heel veel succes.
Het is altijd moeilijk de draad weer op te pakken als je weer aangekomen bent. Maar het begin is er.
Groetjes Ilse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Gerdien71

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dank jullie wel voor het warme welkom Erg blij . De komende dagen ga ik de site eens verder verkennen, want ik zie heel veel mogelijkheden.
Het is fijn om ervaringen Lach en frustraties Sip te kunnen delen omdat we in hetzelfde schuitje zitten. Maar ik ben blij dat het de eerste week goed is gegaan. Vanavond wel gelijk een verjaardag, daar zie ik best wel tegenop Sip ; bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Dat zijn altijd moeilijke momenten om mee om te gaan.

Ik doe één keer in de week in groepsverband aan Nordic Walking, maar ik ben vanmorgen ook zelf even wezen lopen. Ik moest wel even doorzetten; 's morgens vroeg ligt het bed ook nog lekker, maar ik ben blij dat ik gegaan ben. Je komt heerlijk voldaan terug en je krijgt er eigenlijk nog meer energie voor terug.

gr. Gerdien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Welkom Gerdien. Met behulp van de weegclub lukt het je vast om af te vallen. Iedereen is hier super positief en we steunen elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Nadia

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij ons en heel veel succes met je strijd tegen de kilootjes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mei 2008 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/0-25new149ed.gif[/img]
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 3:32    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

je zult hier veel steun vinden

veel succes met afvallen

groetjes kaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 15:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2