Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi, even voorstellen.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Na lang getwijfeld te hebben mezelf toch maar aangemeld. Dus daarmee is de eerste stap maar gezet.
Ik heb een tijd aan topsport gedaan, dus veel gesport en daarbij natuurlijk veel gegeten. Toen ik geblesseerd raakte stopte het sporten maar eten bleef wel lekker Uitlachen
Al heel veel pogingen gedaan om af te vallen maar nooit gelukt. Ik ben ook echt een emotie eter. Als iets goed gegaan is vier ik het met eten en als het niet goed gaat troost ik mezelf met eten...
Op dit moment zit ik in een rolstoel en ben ik druk bezig met mijn revalidatie. Wat dat betreft niet de beste tijd, maar het zit me ontzettend dwars, plus dat ik niet echt lekker in de rolstoel pas.

Ik hoop dat dit toch een beetje zorgt voor een stok achter de deur, en dat het dan eindelijk lukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2016 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Mineola, van harte welkom bij de weegclub.
Dat is nogal een verhaal. Ben je blijvend verbonden ana je rolstoel of is dat tijdelijk?
Je bent in ieder geval op het goede forum terecht gekomen als het gaat om steun, hulp en gezelligheid bij het afvallen.
Met onderstaande tips ben je sneller thuis op het forum.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2016 19:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop dat het tijdelijk is. Maar niemand kan precies zeggen hoe of wat helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2016 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Mineola. Dat is wel een enorme overgang van topsport naar rolstoel.......... ohhh En als je nu minder kunt bewegen zal afvallen ook wat langzamer gaan, maar het kan wel hoor. Voor topsport heb je wilskracht en doorzettingsvermogen nodig, dus het gaat je nu ook vast lukken! Ik wens je veel succes en ook plezier hier! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016 1:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Welkom!
Goed dat je je hebt aangemeld hier. Een mooie start om je doel te behalen. Zo tezen nog meer doelen in het verschiet maar het een en ander kan vast samengaan.
Hoe wil je je doel om af te vallen verwezelijken?
Veel succes en ook plezier hier! En graag tot ziens bij 1 van de sprintjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 dec 2016 1:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1