Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi allemaal,

Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Riverme
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben Riverme, 44 jaar en woon vlak bij de molens van Kinderdijk.
De afgelopen jaren ben ik steeds zwaarder geworden om allerlei redenen (slechte gezondheid, daardoor weinig bewegen en veel emotie eten). Ik wil niet in de richting overgewicht en/of ziekten lopen en daarom vind ik het hoog tijd om mijn levensstijl aan te pakken. Via Marktplaats heb ik een boek van Weight Watchers besteld en dat verwacht ik deze week.
Op deze weegclub hoop ik tips en motivatie te vinden en kunnen geven. Want die motivatie schiet er bij mij te vaak in ..
Heel veel goeds voor ons allemaal Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 18:59    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Riverme , van harte welkom bij de weegclub
goed dat je begint..Weight Watchers is prima maar let wel op dat je geen verschillende programma's door elkaar gebruikt.houdt je bij dit boek

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 12:11    

Reageer met quote
Hallo Dipinipi (wat een leuke naam!),

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie en de goede tips. Ik ben inderdaad iemand die makkelijk dingen gaat combineren. GOED om te weten dat ik dat bij het boek van Weight Watchers beter niet kan doen.
Heb ik het goed gezien dat je ervaring hebt met Weight Watchers? Wat doe je als er iets op het menu staat dat je niet zo lekker vindt of liever niet eet? Ik ben bv veganist en zie al een hoop dierlijke ingrediënten staan...

Een hele fijne dag en alles GOEDS gewenst
zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
je kunt bij Weight Watchers alles eten
er zijn een paar regeltjes die in alle programma's terugkomen

een aantal porties eiwitrijke voeding...dat hoeft dus geen vlees of vis te zijn
300 gr groente(minimaal)
2 stuks fruit
2 porties calciumrijke voeding...als je geen zuivel eet moet je het uit je groente ed halen
2 a 3 porties van 5gr goede olie
dat mochten vroeger ook een vergelijkbare portie vet uit noten zijn of avocado
6 glazen water

zoveel mogelijk magere produkten en volkoren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 16:49    

Reageer met quote
Heel hartelijk bedankt! Hier kan ik veel mee! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 18:34    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ha Riverme, veel succes alvast. Weight Watchers ken ik ook, er is goed mee af te vallen en het is een gezond dieet. Hoop dat je aansluiting vindt bij een paar sprintjes, kies gewoon wat je leuk vindt of begin er zelf een.

Nogmaals succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 12:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1