Ik ben hier ooit eerder geweest maar dat was lang geleden en ik heb geen idee meer onder welke naam of welk email ik gebruikte. Daarom dit nieuwe profiel.
Een mooi schoon begin voor mijn nieuwe poging.
Ik ben een aantal jaar geleden uit huis gegaan en sindsdien zijn de kilotjes er langzaam aan gekomen. Van 75 kilo toen ik nog thuis woonde tot 95 kilo aan het begin van de zomer. 20 kilo in 5 jaar, 4 kilo per jaar.
Dat deed me wel even schrikken.
Toen ik mijzelf aan het begin van de zomer woog was ik al een tijdje bezig met gezonder eten, maar ik had me al in geen maanden gewogen, dus het schrok me nogal af.
Sinds het begin van de zomer ben ik dus bezig met gezonder eten en in het begin ging dat best goed, maar in de laatste 1,5 maand ben ik maar een kilo afgevallen (de andere 4 kilo ben ik in een maand of 2 verloren).
Dus, ik besloot een andere kant in te gaan, maaltijd vervangers.
Vanaf aankomende week ga ik beginnen met 5 dagen Weight Care, kijken of het me aanstaat. Maar vond het 5 dagen pakket een mooie manier om mee te beginnen omdat het een begin en een eind moment heeft en je krijgt verschillende producten binnen in plaats van 10 keer shakes en 20 repen enzo.
Mijn doel: gezond worden
stap 1: 20 kilo afvallen (nog 15 te gaan)
Groetjes,
Muisje_________________
64.9 kg gehaald! -> 21 juli 2016 |