Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hoi allemaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marleeen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, en vooral minder

Reageer met quote
Ik wou je dagboekje gaan volgen maar zie dat je er geen hebt. Jammer. Want jij bent al wel heel erg goed bezig zeg ! Maar we komen elkaar elders op het forum vast nog wel eens tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jul 2015 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Misty99
Weegclubfan voor het leven

Dieet: medieet

Reageer met quote
iedereen kom elkaar tegen in de sprintjes. Voeg je lekker toe in andere sprintjes dat is heel gezellig en heel erg motiverend. Verleg je grenzen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2015 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Marleeen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, en vooral minder

Reageer met quote
ja, dat is nou net het punt ; sprintjes - in elk geval het woord alleen al - gaat me veel te snel. Van huisarts en diabetesarts alsook verpleegkundige en diëtiste van de Diabetesschule mag ik eigenlijk niet meer - zeker niet veel meer - dan ongeveer een kilo in de maand afvallen (wat vooral in het begin niet meevalt, want ik ben in drie dágen al twee kilo kwijt , zag ik tot mijn grote schrik, en dan doe ik niks geks.)

Maar kijken en "voor spek en bonen" meedoen kan natuurlijk altijd ; al druist dat wellicht een beetje in tegen mijn "winnersmentaliteit". Is er ook een sprintje dat gaat voor tien kilo voor 31 december ?? Want dat zou nog wel kunnen. Ik zal er eens gaan rondneuzen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2015 8:38    
Vrouw Weeggegevens   Misty99

Dieet: medieet

Reageer met quote
je heb het niet helemaal in de hand hoe snel je afval. Dat is zeker waar. En in het begin al helemaal niet. Maar goed ieder zijn eigen weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jul 2015 17:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2