Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hoi allemaal...

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   alja
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn naam is Alja en ik ben kampioen jojo Erg blij
Soms weeg ik 85 kg maar meestal 120 kg en dat ben ik goed zat.
Nu de balans daartussen nog vinden.
De meeste mensen om me heen zijn niet van mijn formaat dus voel ik me wel eens eenzaam in mijn strijd tegen de kilo's.
Ik hoop hier wat van jullie te leren, en vooral te ervaren dat ik niet de enige ben met wat extra's om te sjouwen.
Voor nu vind ik dit even genoeg.
groetjes en misschien tot mails maar vooral wens ik een ieder suc-6 in zijn of haar strijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 sep 2009 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Beste Alja,

Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's en bij de vele rondzendboeken hier op het forum. Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden!

Ah, je hebt de eetmeter ook al ontdekt; heel goed, denk ik! ja, en eerst je streef bereiken en dan stabiel blijven he... Best moeilijik. Gelukkig mag je gewoon hier blijven schrijven; dat helpt denk ik om alert te blijven.

Succes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2009 22:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi fabiooltje, bedankt voor je warme welkom.
ik heb in ieder geval al een heerlijk thuis gevoel hier met al die mensen met dezelfde mensenwensen (iets teveel met de kids naar meneer de uil gekeken).
Er is zoveel informatie te vinden dat ik voorlopig nog wel even zoet bent. De eetmeter kon ik al een tijdje en die bevalt goed. Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken en toen 25 kg gegroeid.
Na 1,5 jaar ben ik met de eetmeter gaan werken en in precies een jaar tijd ben ik 35 kg afgevallen.
Nu zijn we 3 jaar verder en zijn al die kilo's er weer aan, maar... ik rook nog steeds niet!
Dus dat de eetmeter werkt weet ik goed genoeg, maar nu dus ook als het streefgewicht is bereikt zo blijven eten dat ik niet zwaarder word.
Dat is een nieuwe uitdaging.
groetjes Alja
p.s. nou dacht ik dat ik een ticker aan mijn naam gekoppeld had maar zie hem nergens, wat doe ik verkeerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 14:22    
Vrouw Weeggegevens   LN
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel veel succes Lach

Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 14:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed van jouw LN dat je je streefgewicht hebt bereikt! hel knap hoor.
Ik sta nog maar aan het begin, maar besef dat jij dat ook hebt gehad.
Die ervaringen lezen maken het je toch wat makkelijker hé.
bedankt voor je bemoediging hoor.
groetjes,Alja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 14:40    
Vrouw Weeggegevens   LN
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
alja schreef:
Wat goed van jouw LN dat je je streefgewicht hebt bereikt! hel knap hoor.
Ik sta nog maar aan het begin, maar besef dat jij dat ook hebt gehad.
Die ervaringen lezen maken het je toch wat makkelijker hé.
bedankt voor je bemoediging hoor.
groetjes,Alja

Dankje!

Maar inderdaad, ik weet hoe het is! En iedereen hier... er is zoveel steun Lach ik zou zeggen, begin lekker een dagboekje en vertel je verhalen... het is echt gezellig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 14:59    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Hoi Alja,

Ik zit in dezelfde categorie als jij, en ben ook pas weer begonnen.
Wat is eetmeter? Dacht alle varianten ondertussen wel te kennen, maar zo hoor ik dus toch weer eens wat nieuws Lach

En die ticker, je moet hem niet alleen aanmaken, maar daarna de code ook in je handtekening zetten.

Succes

Cat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
alja schreef:
Hoi fabiooltje, bedankt voor je warme welkom.
ik heb in ieder geval al een heerlijk thuis gevoel hier met al die mensen met dezelfde mensenwensen (iets teveel met de kids naar meneer de uil gekeken).

En dezelfde mensenstreken Lachen . Gelukkig komt het niet allemaal in de krant, maar wel op de weegclub.

Oh ja:

De ticker in je onderschrift zetten: https://www.weegclub.nl/forum/leuke-ticker-aanmaken-t11985.html
De Eetmeter (voor Cat, ik vind 'm ook een aanrader!): http://eetmeter.voedingscentrum.nl/

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Daniellele
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: regelmatig eten

Reageer met quote
Hallo,

Ook ik ben qua formaat een echt zwaargewicht Verward . Ik heb ook heel veel aan de eetmeter, ik vul het trouw iedere dag in en het leert je keuzes te maken. Na 10 jaar is dit nu de eerste poging die ik na 3 en een halve week volhoudt. En ik voel me er heel goed bij!!

Succes met je poging en misschien kunnen we elkaar ondersteunen!!!

groetjes, Daniellele

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2009 21:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Daniellele
Wat ik zo fijn vind aan de eetmeter is dat je gewoon hetzelfde als je gezin kan eten. Niks geen aparte gerechten of ander geneuzel.
Ik ben de eerste 35 kg afgevallen in 1 jaar tijd en heb echt elke zaterdag mee patat gegeten smullen
Je moet het wel trouw invullen anders ga je gauw de mist in.
De laatste dagen heb ik steeds problemen met internet dus daar baal ik dan wel van.Als hij het smorgens doet vul ik als eerste de eetmeter in voor de hele dag en download hem, dan mag internet er van mijn part weer uitvallen Erg blij
Je word er een beetje afhankelijk van , maar wat geeft het bij mij werkt het prima.

Gelukkig voel je je er goed bij want dan houd je het het langst vol hé.
jij ook suc-6 en tuurlijk steunen we elkaar.
Ik heb jaren niet op een forum gezeten dus moet je me even tijd gunnen om er weer in te komen.

groetjes,Alja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2